CCL

Összesen 2 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM101610
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:A gyerekek befolyásoló szerepe az élelmiszervásárlási döntési folyamatban / Földi Katalin, Bajdó Anita, Balogh Brigitta, Halász Judit, Ecsédi László
Dátum:2012
Megjelenés:Utánközlés/másodközlés
ISSN:0013-0427
Megjegyzések:Jelen írásunkban az élelmiszervásárlási döntéshozatali folyamatban kívánunk közelebbi képet adni az üzlet-, termék- és márkaválasztásról. Megvizsgáltuk a gyerekek szerepét a családi vásárlási döntési folyamatban, különös tekintettel az üzlet-, termék- és márkaválasztásra a napi és nagybevásárlások alkalmával. Kutatásunkban - a bibliográfiai áttekintésen és a szekunder kutatáson kívül - primer kvalitatív (mélyinterjús) kutatást alkalmaztunk. Kvalitatív kutatási eredményeink alapján a gyermekek fontos szerepet játszanak a családi vásárlási döntési folyamatban, de ez a szerep nem domináns. Kutatási eredményeink szerint a gyerekek nagyobb szerepet játszanak a nagybevásárlások bolti választásában és a termékválasztásban, amikor saját fogyasztásra választják a terméket.
Földi Kata (1978-) (közgazdász): A gyerekek befolyásoló szerepe az élelmiszervásárlás döntési folyamatában
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
vásárlási döntéshozatali folyamat
gyerekek szerepe a vásárlási folyamatban
boltválasztás
fogyasztói magatartás
Megjelenés:Economica. - 5 : Klsz. (2012), p. 78-86. -
További szerzők:Bajdó Anita Balogh Brigitta Halász Judit Ecsédi László Alex
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
   Lásd még:
Egyéb kapcsolat (1)
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM089423
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:A gyerekek befolyásoló szerepe az élelmiszervásárlás döntési folyamatában / Földi Katalin, Bajdó Anita, Balogh Brigitta, Halász Judit, Ecsédi László Alex
Dátum:2012
ISSN:2060-3002 1419-256X
Megjegyzések:A családi élelmiszer vásárlási folyamat döntési szakaszából elsősorban az üzletválasztásban,valamint a termék-és márkaválasztásban a gyerekek által betöltött befolyásoló szerep vizsgálatát tűztük ki célul a napi és nagybe-vásárláskor. A kutatásban a szakirodalmi áttekintés és szekunder kutatás módszerén kívül a kvalitatív (mélyinter-jú) primer kutatás módszerét alkalmaztuk. Kutatásunk főbb megállapításai szerint a gyerekek családi élelmiszer-vásárlásban döntésbefolyásoló szerepe egyértelműen tetten érhető, de sem az üzlet-, sem a termék-, sem a már-kaválasztás szempontjából a mélyinterjú alanyok válaszai alapján nem beszélhetünk dominanciáról. Egyértel-műen látszik, hogy nagybevásárlás helyszínének valamint a saját részükre vásárolt termékek és márkák kiválasz-tásában nagyobb befolyásoló szereppel rendelkeznek.
Földi Kata (1978-) (közgazdász): A gyerekek befolyásoló szerepe az élelmiszervásárlási döntési folyamatban
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Szolnoki Tudományos Közlemények. - 16 (2012), p. 313-322. -
További szerzők:Bajdó Anita Balogh Brigitta Halász Judit Ecsédi László Alex
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
   Lásd még:
Egyéb kapcsolat (1)
Borító:
Rekordok letöltése1