CCL

Összesen 3 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM088517
Első szerző:Földi Kata (közgazdász)
Cím:Pénzügyi tudatosság és hitelkártya használati szokások kutatása 2017-ben / Földi Kata, Szatmári Judit, Szakács Attila
Dátum:2017
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
pénzügyi tudatosság
hitelkártya
használati szokások
Megjelenés:Gradus. - 4 : 2 (2017), p. 551-556. -
További szerzők:Szatmári Judit Szakács Attila (1966-) (közgazdász)
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM088519
Első szerző:Szakács Attila (közgazdász)
Cím:Tudatos pénzügyi fogyasztó magatartásának és gazdasági viselkedésének vizsgálata / Szakács Attila, Földi Kata, Szakács Zsolt, Simon Szandra
Dátum:2017
Megjegyzések:Kutatásunk tárgyát képezte a pénzügyi fogyasztó magatartásának, döntéseinek vizsgálata. Ettől a ponttól kezdődően beszélhetünk tudatosságról. Mit érthetünk tudatos pénzügyi fogyasztó alatt. Milyen pszichológiai és szociológiai tényezők állnak-e tudatosság mögött, és mennyiben befolyásolják választásában, döntésében ezek a tényezők.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
tudatos fogyasztó
fogyasztó
tudatosság vizsgálata
fogyasztói magatartás
pénzügyi fogyasztó
Megjelenés:Gradus. - 4 : 2 (2017), p. 534-537. -
További szerzők:Földi Kata (1978-) (közgazdász) Szakács Zsolt Simon Szandra
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM084015
Első szerző:Szakács Attila (közgazdász)
Cím:Financial and Customer Protection Awerness of the Hungarian Population / Szakács Attila, Horváthné Kökény Annamária, Szakács Zsolt
Dátum:2016
ISSN:2064-8014
Megjegyzések:The financial and consumer awareness is important at all ages, and it's worth a little longer to educate children on how to deal with money, how to divide your pocket money, how can players between frames to create 'balance'. In Hungary, the populations have not really developed financial intelligence and are not aware of such things as differences between and foreign currency, and credit and loan.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Finance, Consumer protection, Awareness
Megjelenés:Gradus. - 3 : 1 (2016), p. 490-494. -
További szerzők:Horváthné Kökény Annamária (1976-) (Közgazdász) Szakács Zsolt
Pályázati támogatás:EFOP-3.6.1-16-2016-00006
EFOP
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1