Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
CCL parancs
CCL
Összesen 3 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM103605
Első szerző:
Józsa Gabriella
Cím:
Pedagógusok tapasztalatai a tanulók motiválásáról a Covid19 járvány idején / Józsa Gabriella, Karáné Miklós Noémi, Józsa Krisztián
Dátum:
2021
ISSN:
2063-9945
Megjegyzések:
A tanulmány a vírushelyzet következtében létrejött online oktatáshoz kapcsolódóan vizsgálja a tanulási motivációt. A kérdőíves adatfelvételben 160 pedagógus vett részt, akik az általános iskola alsó és felső tagozatán, valamint középiskolában tanítanak. A kutatás célja az volt, hogy feltárja a pedagógusok vélekedését a diákok motiváltságáról a digitális oktatás során. Összehasonlítottuk, hogy a tanulók motiváltságában milyen különbséget látnak a pedagógusok az osztálytermi és a digitális oktatás során. Megvizsgáltuk, hogy a pedagógusok mennyire tartják hatékonynak az online térbe helyezett oktatás során alkalmazott motivációs stratégiáikat. Elemeztük, hogy a motiválási módszerek hatékonyságában milyen különbségek mutatkoztak meg az alsó és felső tagozat, valamint a középiskola között. Megvizsgáltuk továbbá, hogy a pedagógusok miként vélekednek saját motiváltságukról a digitális oktatáshoz kapcsolódóan, és ez milyen összefüggésben van tanítványaik motiváltságával. A tanuló iskolafokozata mellett további elemzési szempontunk volt a pedagógus gyakorlottsága, magabiztossága az IKT-eszközök használatában, valamint az intézmény településtípusa.
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
digitális oktatás
tanulási motiváció
pedagógusi vélekedések
Megjelenés:
Gyermeknevelés. - 9 : 2 (2021), p. 169-186. -
További szerzők:
Karáné Miklós Noémi
Józsa Krisztián
Internet cím:
Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
2.
001-es BibID:
BIBFORM103606
Első szerző:
Józsa Krisztián
Cím:
FOCUS teszt: új, számítógép-alapú vizsgálati eszköz 3-8 éves gyermekek számára / Józsa Krisztián, Barrett Karen C., Józsa Gabriella, Morgan Georg A.
Dátum:
2019
ISSN:
2063-9945
Megjegyzések:
A tanulmány a FOCUS (Finding Out Children's Unique Strengths) tesztet ismerteti. A számítógép-alapú új mérőeszköz 3?8 éves kor között vizsgálja az elsajátítási motivációt, a végrehajtó funkciót, valamint a betű- és számismeretet. Ezek fontos komponensei az alapvető tanulási lépcsőknek (ATL). E tényezőknek jelentős szerepe van az iskolai tanulás sikerességében. A tanulmány bemutatja a FOCUS teszt kidolgozásának az elméleti hátterét, a mérőeszköz felépítését, szubtesztjeit. Beszámol az első próbamérés tapasztalatairól. Ennek során 12 óvodás gyermek egyéni verbális vizsgálatával került sor a feladatok kipróbálására. A második próbamérésben már a számítógép-alapú változatot alkalmaztuk, a mintát 3?8 éves gyermekek alkották, összesen 247 fő. Az új mérőeszköz megfelelő reliabilitásúnak és validitásúnak bizonyult. Az online változatot követően elkészült az offline mobil applikáció is. A webalapú mérőeszköz és az applikáció angol és magyar nyelven érhető el. A tanulmány zárása röviden kitér a teszt további fejlesztésére, a tervezett kutatási felhasználásra
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
FOCUS
alapvető tanulási lépcsők
elsajátítási motiváció
végrehajtó funkció,
számítógép-alapú értékelés
Megjelenés:
Gyermeknevelés. - 7 : 2-3 (2019), p. 111-124. -
További szerzők:
Barrett, Karen Caplovitz
Józsa Gabriella (1976-)
Morgan, George A.
Internet cím:
Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
3.
001-es BibID:
BIBFORM099664
Első szerző:
Váradi Judit (koncertpedagógia)
Cím:
A tanórán kívüli művészeti tevékenység hatása a művészeti rendezvények iránti attitűdre / Váradi Judit, Józsa Gabriella
Dátum:
2021
ISSN:
2063-9945
Tárgyszavak:
Művészetek
Zeneművészet
magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:
Gyermeknevelés. - 9 : 3 (2021), p. 28-43. -
További szerzők:
Józsa Gabriella (1976-)
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
DOI
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.