Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
CCL parancs
CCL
Összesen 3 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM114927
Első szerző:
Casas Trujillo Jennyfer Paola (PhD Researcher)
Cím:
Professional subjectivities in ELT & the dichotomy inclusion-exclusion / Casas Trujillo, Jennyfer Paola
Dátum:
2021
ISSN:
2062-9605 2064-2199
Megjegyzések:
Most Education systems propose policies in pro of the benefit of society. However, successful application of these is unknown in consequence considering teachers voices is needed to understand the situations in the classroom. This study analyzes some English language teachers' stories that served the purpose to construct themselves as professionals of language education facing the dichotomy of inclusion and exclusion placed by the mandates of the Colombian education system. The theme of Language Teacher Subjectivities, in this article, is conceptualized and discussed as the alternative's teachers have within their reach to use their own theories regarding language teaching and learning. Reflecting retrospectively and prospectively on meaningful school experiences related to the language teaching activity to tackle the dichotomy, the research question that guided this study was: What do language teachers' narratives portray about their professional subjectivities in relation to inclusion? From a narrative perspective, narrative interviews and a professional life history timeline was analyzed using short story analysis focusing on when, when and who as meaningful in the data and finding that the participants comply with the multidimensional view of the subject. The narratives depicted that the corporal dimension, social-affective dimension, cognitive dimension, and ethic-moral dimension are part of the teachers' professional subjectivities in the frame of Colombian inclusion policy
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:
Hungarian educational research journal (HERJ). - 11 : 3 (2021), p. 283-296. -
Internet cím:
Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
2.
001-es BibID:
BIBFORM114924
Első szerző:
Casas Trujillo Jennyfer Paola (PhD Researcher)
Cím:
How to keep your doctorate on track, insights from students' and supervisors' experiences / Casas Trujillo, Jennyfer Paola
Dátum:
2022
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Művészettörténeti és művelődéstörténeti tudományok
kutatási jelentés
folyóiratcikk
Megjelenés:
Hungarian Educational Research Journal. - 12 (2022), p. 229-234. -
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
DOI
Szerző által megadott URL
Borító:
Saját polcon:
3.
001-es BibID:
BIBFORM114850
Első szerző:
Casas Trujillo Jennyfer Paola (PhD Researcher)
Cím:
Beech, S.: The geographies of international student mobility. Spaces, places and decision making / Paola Casas Trujillo, Jennyfer
Dátum:
2020
ISSN:
2062-9605 2064-2199
Megjegyzések:
The geographies of international student mobility. Spaces, places and decision making / London : Palgrave Macmillan, 2019
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
recenzió, könyvismertetés
folyóiratcikk
Megjelenés:
Hungarian educational research journal (HERJ). - 10 : 1 (2020), p. 104-109. -
Internet cím:
Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.