CCL

Összesen 4 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM118400
Első szerző:Saleh, Sanaa Taher (PhD candidate)
Cím:The influence of gender stereotyping and demographic factors on academic choice: The case of the University of Debrecen / Saleh Sanaa Taher
Dátum:2022
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
Gender stereotyping
demographic factors
academic choice
Megjelenés:Hungarian Educational Research Journal. - 12 : 2 (2022), p. 145-163. -
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
DOI
Szerző által megadott URL
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM118398
Első szerző:Saleh, Sanaa Taher (PhD candidate)
Cím:Bowl, M. (2017). Adult education in neoliberal times: Policies, philosophies and professionalism. / Saleh Sanaa Taler
Dátum:2019
Megjegyzések:Adult education in neoliberal times: Policies, philosophies and professionalism. / UK : Basingstoke, UK, Palgrave Macmillan, 2017
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok recenzió, könyvismertetés
folyóiratcikk
Adult education in neoliberal times
Policies
philosophies and professionalism
Megjelenés:Hungarian Educational Research journal. - 9 : 2 (2019), p. 360-363. -
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
DOI
Szerző által megadott URL
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM118390
Első szerző:Saleh, Sanaa Taher (PhD candidate)
Cím:Meliscin, F. (2017). Gender, justice and equality: Creating capabilities for girls and women's development / Saleh Sanaa Taler
Dátum:2019
Megjegyzések:Gender, justice and equality: Creating capabilities for girls and women's development / London : London, UK, Palgrave Macmillan, 2017
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok recenzió, könyvismertetés
folyóiratcikk
Gender
justice and equality
Megjelenés:Hungarian Educational Research Journal. - 9 : 4 (2019), p. 749-753. -
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
DOI
Szerző által megadott URL
Borító:

4.

001-es BibID:BIBFORM118365
Első szerző:Saleh, Sanaa Taher (PhD candidate)
Cím:Karen, Starr. (2019): Education policy, neoliberalism, and leadership practice a critical analysis. London: Routledge / Saleh Sanaa Taher
Dátum:2020
Megjegyzések:Education policy, neoliberalism, and leadership practice a critical analysis / London: Routledge, 2019
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok recenzió, könyvismertetés
folyóiratcikk
Education policy
neoliberalism
leadership practice
Megjelenés:Hungarian Educational Research Journal. - 10 : 1 (2020), p. 101-103. -
Internet cím:DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Szerző által megadott URL
Borító:
Rekordok letöltése1