Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
CCL parancs
CCL
Összesen 2 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM105041
Első szerző:
Gilányi Attila (matematikus)
Cím:
Presentation of a Virtual Basketball Hall of Fame in the System MaxWhere / Attila Gilányi, Márton Vona
Dátum:
2021
Megjegyzések:
Some technical features of a virtual basketball hall of fame, i.e., a system of three-dimensional virtual spaces displaying information on some famous players of basketball history are presented. The system was modeled in the engine MaxWhere and it effectively uses presentation tools provided by that engine
ISBN:
9781665424950
Tárgyszavak:
Műszaki tudományok
Informatikai tudományok
előadáskivonat
könyvrészlet
3D Visualization
Virtual Reality
MaxWhere
Computer Science in Sport
Inter-Cognitive Communication
Presentation of Data and Information in Virtual Spaces
Sport Science
Education
Megjelenés:
12th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications (CogInfoCom 2021). - (2021), p.701-702. -
További szerzők:
Vona Márton (informatika)
Pályázati támogatás:
EFOP-3.6.3-VEKOP-16-2017-00002
EFOP
OTKA-111651
OTKA
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
2.
001-es BibID:
BIBFORM105040
Első szerző:
Gilányi Attila (matematikus)
Cím:
A Basketball Hall of Fame in Virtual Reality / Attila Gilányi, Márton Vona
Dátum:
2021
Megjegyzések:
In this paper, we describe a three-dimensional virtual basketball hall of fame, i.e., a system of virtual spaces presenting information on some legendary players of basketball. The final version of the system was created and can be used in the virtual reality engine MaxWhere. It strongly uses effective tools provided by MaxWhere to display a large amount of data and information in an easy to follow and comprehensive manner.
ISBN:
9781665424950
Tárgyszavak:
Műszaki tudományok
Informatikai tudományok
előadáskivonat
könyvrészlet
Virtual Reality
3D Visualization
Computer Science in Sport
MaxWhere
Presentation of Data and Information in Virtual Spaces
Inter-Cognitive Communication
Sport Science
Education
Megjelenés:
12th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications (CogInfoCom 2021). - (2021), p.479-483. -
További szerzők:
Vona Márton (informatika)
Pályázati támogatás:
EFOP-3.6.3-VEKOP-16-2017-00002
EFOP
OTKA-111651
OTKA
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.