CCL

Összesen 3 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM105739
035-os BibID:(MTMT)32090402
Első szerző:Buda András (didaktikus)
Cím:A vészhelyzeti távolléti oktatás kihívásai a Debreceni Egyetemen / Buda András, Szabó József, Erdei Gábor
Dátum:2021
Megjegyzések:A COVID-19 megjelenése és rohamos terjedése az élet minden területén változást generált. Alapjaiban alakította át az iskolák, ezen belül pedig kiemelten a felsőoktatás működését is. A legmagasabb szinten folyó oktatás napjainkban már nem képzelhető el digitális technológia nélkül [24] és az e-learning is régóta jelen van a képzési programokban, ennek ellenére a tanítási-tanulási környezet villámgyors megváltozása miatt a felsőoktatási intézményeknek is számos kihívással kellett szembenézni.A hiányzó eszközök, az elégtelen internet penetráció több helyen is lehetetlenné tették az oktatás online térbe történő áthelyezését. Ugyanakkor a megvalósuló képzéseknél sem ment minden zökkenőmentesen, nem volt lehetőség jól előkészített, rendszerszinten átgondolt döntések meghozatalára, így a legtöbb képzés kénytelen volt elszenvedni valamilyen "pandémiás kárt".
ISBN:978-615-5036-20-0
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok könyvfejezet
könyvrészlet
Megjelenés:Multimédia az oktatásban online nemzetközi konferencia kiadvány = Multimedia in Education Online Conference Proceedings / szerk. Berke József, Kozma-Bognár Veronika. - p. 59-67. -
További szerzők:Szabó József (1957-) (értékelemző, szakközgazda) Erdei Gábor (1967-) (középiskolai tanár)
Internet cím:Szerző által megadott URL
http://dx.doi.org/10.26801/MMO.2021.1.027
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM090391
Első szerző:Buda András (didaktikus)
Cím:A pandémiás helyzet hatása az oktatásra a Debreceni Egyetemen / József Szabó, András Buda, Gábor Erdei
Dátum:2020
ISSN:2064-9908
Megjegyzések:A pandémia, és az ennek következményeként indított távolléti oktatás jelentős változást hozott az egyetemi oktatók és a hallgatók számára. Kutatásunk az oktatókat érintő hatásokat vizsgálta a Debreceni Egyetemen a 2020/21 tanév második félévében. A vizsgálatban az egyetemen mindegyik kara részt vett, így kijelenthetjük, hogy a felmérés ugyan nem volt teljeskörű és nem volt reprezentatív, de a minta alapján az egyetemi oktatók tevékenységére megfelelő információs hátteret nyújtott. Az online kérdőíves felméréssel többek között arra kérdeztünk rá, hogy milyen terhelést jelentett az oktatóknak a távolléti oktatás, hogyan tudták megoldani a tervezett oktatási feladatokat. Vizsgáltuk azt is, hogy tudományos és publikációs tevékenységet milyen mértékben befolyásolta a kialakult helyzet. Az eredmények azt mutatják, hogy a felmerült technikai és informatikai nehézségek ellenére a tervezett oktatási feladatokat döntően sikerült megoldani, viszont a fokozott terhelés és az új megoldásokra történő átállás a tudományos munkát jelentősen hátráltatta. Az oktatók az adott helyzetben elsősorban a kurzusok minél magasabb színvonalú megtartására törekedtek, amit véleményük szerint sikerült megoldani.
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Opus et Educatio. - 7 : 4 (2020), p. 423-431. -
További szerzők:Szabó József (1957-) (értékelemző, szakközgazda) Erdei Gábor (1967-) (középiskolai tanár)
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM087831
Első szerző:Erdei Gábor (középiskolai tanár)
Cím:Distance learning solutions at the University of Debrecen (during the coronavirus pandemic) / Erdei Gábor, Buda András, Szabó József
Dátum:2020
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok előadáskivonat
könyvrészlet
Megjelenés:Virtual Conference on the Challenges of Online Teaching and Learning : Book of abstracts / Irada Khalilova. - p. 10-12
További szerzők:Buda András (1965-) (didaktikus) Szabó József (1957-) (értékelemző, szakközgazda)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1