CCL

Összesen 4 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM110919
Első szerző:Demeter-Karászi Zsuzsanna (oktatáskutató)
Cím:Hallgatói rekrutáció szektorközi összehasonlításban / Demeter-Karászi Zsuzsanna; Pusztai Gabriella
Dátum:2020
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:PedActa. - 10 : 1 (2020), p. 59-72. -
További szerzők:Pusztai Gabriella (1966-) (nevelésszociológus, oktatáskutató)
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM104656
Első szerző:Hornyák Ágnes (tanár)
Cím:Social and cultural impacts of becoming an innovative teacher / Ágnes Hornyák, Gabriella Pusztai
Dátum:2022
ISSN:2248-3527
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:PedActa. - 12 : 1 (2022), p. 27-38. -
További szerzők:Pusztai Gabriella (1966-) (nevelésszociológus, oktatáskutató)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Szerző által megadott URL
DOI
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM076028
Első szerző:Kovács Karolina Eszter (pszichológus)
Cím:A felsőoktatási társas integráció és a hallgatói egészségmagatartás kapcsolata / Kovács Karolina Eszter, Pusztai Gabriella, Kovács Klára, Nagy Beáta Erika
Dátum:2018
ISSN:2248-3527
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
Megjelenés:PedActa. - 8 : 1 (2018), p. 41-50. -
További szerzők:Pusztai Gabriella (1966-) (nevelésszociológus, oktatáskutató) Kovács Klára (1987-) (oktatáskutató, szociológus) Nagy Beáta Erika (1961-) (klinikai gyermekszakpszichológus, pszichoterapeuta)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

4.

001-es BibID:BIBFORM086995
Első szerző:Pusztai Gabriella (nevelésszociológus, oktatáskutató)
Cím:Neked mi a Kozma-számod? / Pusztai Gabriella
Dátum:2014
ISSN:2248-3527
Megjegyzések:The network approach to higher education research called our attention that the social capital of students, faculty and the institutions themselves has strong impact on academic outcomes. There has been very little research on the internal relationship networks of researchers. Through relationships within the academic community, individuals gather information and incorporate values that influence their career. These networks also contain strong ties, which develop from day-to-day cooperation in academic life, e.g. relationships of co-authorship. Relationships of co-authorship are worth looking at from the following points of view: how open or closed and how stable they are, whether they involve a narrow or a broad circle and whether they reach beyond the boundaries of academic tribes. When we intent to give an overall picture of a significant network in Hungarian educational researchers, we based our analysis on the Hungarian database of academic publications.
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
strong and weak ties
social capital
bridging and bonding
Megjelenés:PedActa. - 4 : 1 (2014), p. 1-4. -
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1