CCL

Összesen 5 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM113669
Első szerző:Pusztai Gabriella (nevelésszociológus, oktatáskutató)
Cím:Pedagógusok továbbképzési igényeinek vizsgálata / Pusztai Gabriella; Morvai Laura; Ceglédi Tímea; Márkus Edina; Szabó Barbara; Nagy Zoltán; Sebestyén Krisztina; Barnucz Nóra; Labancz Imre
Dátum:2015
Megjelenés:Debrecen : CHERD-Hungary, 2015
Terjedelem:109 p.
Megjegyzések:(CHERD Műhelytanulmányok ; 3.)
A Szaktárnet K/5. alprogramja nemcsak az ún. pre-service, hanem az in-service képzésben résztvevő pedagógusok magatartását vizsgálni kívánta. Nyilvánvaló, hogy a XXI. század gyakorló pedagógusainak továbbképzési igényei napi munkájuk során jelentkező kihívások ismerétében fogalmazódnak meg, s a felsőoktatási intézmény pedagógusképzést koordináló központja ennek ismeretében állhatnak elő értékes képzési kínálattal az óvodapedagógusok, általános és középiskolai tanárok számára. Mivel azonban a jelenségek egyszerű leírása csak pillanatnyi és felszíni információkhoz vezethetne, a kutatócsoport célja az volt, hogy , s a tényezők rejtőzködő összefüggésrendszerére is rávilágítsunk, s feltérképezzük a pedagógusok szakmai pályáját és tanulási pályafutását, valamint feltérképezzük továbbképzési tapasztalataikat és a jövőbeni tanulási terveiket, megismerjük a számukra ideálisnak tekintett tanulási feltételeket, továbbá megvizsgáljunk két munkaerő-piaci szempontból felértékelődött területet, a nyelvtanulást és az IKT ismereteket, valamint az ezekhez kapcsolódó tanulási terveket.
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok kutatási jelentés
könyv
További szerzők:Morvai Laura (1989-) (andragógus) Ceglédi Tímea (1984-) (szociológus) Márkus Edina (1975-) (andragógus, művelődési és felnőttképzési menedzser) Máté-Szabó Barbara Éva (1989-) (andragógus) Nagy Zoltán (1988-) (neveléstudomány) Sebestyén Krisztina (1989-) (tanár, oktatáskutató) Barnucz Nóra (1985-) (angol-magyar nyelv és irodalom szakos tanár) Labancz Imre (1979-) (informatika tanár) CHERD Műhelytanulmányok
Pályázati támogatás:TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0009
TÁMOP
709
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM096579
035-os BibID:(cikkazonosító)805 (WoS)000711197200001 (Scopus)85116078776
Első szerző:Pusztai Gabriella (nevelésszociológus, oktatáskutató)
Cím:Religious Values and Educational Norms among Catholic and Protestant Teachers in Hungary / Gabriella Pusztai, Katinka Bacskai, Laura Morvai
Dátum:2021
ISSN:2077-1444
Megjegyzések:There are several studies looking into the differences between state-run and church-run schools in the recruitment and retention of their teachers. In Hungary, where teachers of church-run schools do not have to meet any special official requirements, church-run education has seen a rapid expansion since 2011. The denominational schools in Hungary are faith-based government-dependent private schools. The number of both Catholic and Protestant schools has increased twofold, and the expansion is still continuing. The vast majority of the newest denominational schools used to be run by the state and were taken over extremely rapidly, along with all their teachers and students, by the church. In our present study, based on our analysis of the survey "Teachers in church-run educational institutions" (2015?2017, N = 1134), we compare Catholic and Protestant teachers from church-run schools. Our results show that there are only slight differences in teachers' values in the different denominational schools, which implies that the value systems of those schools are highly similar. The detected differences do not depend on the denominations that operate the schools but rather on the individual teachers' religious affiliation. The most marked differences, however, have been detected between the value systems of religious and non-religious teachers.
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Religions. - 12 : 10 (2021), p. 1-12. -
További szerzők:Bacskai Katinka (1981-) (oktatáskutató) Morvai Laura (1989-) (andragógus)
Pályázati támogatás:MTA-DE
MTA
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM091977
Első szerző:Pusztai Gabriella (nevelésszociológus, oktatáskutató)
Cím:Characteristics of Teaching Community Capital - Focus on Teachers in Reformed Public Education Institutions / Pusztai Gabriella, Morvai Laura, Bacskai Katinka, Hornyák Ágnes
Dátum:2020
ISSN:2677-0326
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:Central European Journal of Educational Research. - 2 : 2 (2020), p. 48-55. -
További szerzők:Morvai Laura (1989-) (andragógus) Bacskai Katinka (1981-) (oktatáskutató) Hornyák Ágnes (1980-) (tanár)
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

4.

001-es BibID:BIBFORM063097
Első szerző:Pusztai Gabriella (nevelésszociológus, oktatáskutató)
Cím:Oktatáskutató szakmai műhelyek a Debreceni Egyetemen: A Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Doktori Programja / Pusztai Gabriella, Morvai Laura
Dátum:2014
ISSN:0237-2347
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok ismeretterjesztő, népszerűsítő cikk
Megjelenés:Szakképzési Szemle 30 : 1 (2014), p. 57-60. -
További szerzők:Morvai Laura (1989-) (andragógus)
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

5.

001-es BibID:BIBFORM080646
Cím:Pálya-modell: Igények és lehetőségek a pedagógus-továbbképzés változó rendszerében / szerk. Pusztai Gabriella, Morvai Laura
Dátum:2015
Megjelenés:Nagyvárad : Partium Press, 2015
Terjedelem:291 p.
Megjegyzések:(Felsőoktatás és Társadalom ; 4.)
ISBN:9789631234008
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok tanulmánygyűjtemény
könyv
További szerzők:Pusztai Gabriella (1966-) (nevelésszociológus, oktatáskutató) Morvai Laura (1989-) (andragógus) Felsőoktatás & Társadalom
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1