Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
Összesen 1 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM054830
Első szerző:
Bicsák Zsanett Ágnes (neveléstörténész)
Cím:
A herbarti pedagógia és a reformpedagógiai elvek szembeállításának problémája / Bicsák Zsanett Ágnes
Dátum:
2014
Megjegyzések:
A 20. század végén, illetve a 21. század elején számos problémafelvető írás jelent meg arra vonatkozóan, hogy a klasszikusan szembeállított herbarti és reformpedagógiai elvek között hasonlóságok is kimutathatók. A köztudatban jelenlevő régi és új pedagógia modelljei, illetve a modellek megkülönböztethető jegyei így nemcsak, hogy egyformán elfogadhatóak, de bizonyos értelemben párhuzamba is állíthatóak. Mivel a tézis alátámasztható mind a herbarti-, mind pedig a reformpedagógiai kutatások új eredményeivel, ezért jelen tanulmányban az eredmények összekapcsolására és egy olyan kutatási kérdés megfogalmazására törekszünk, mely továbbviszi a diskurzust és a primer szövegek vizsgálatához vezet el. A tanulmány így egyrészt ismerteti az új nemzetközi kutatási eredmények konzekvenciáit, másrészt eddig kevéssé ismert primer forrásokat mutat be.
ISBN:
978-963-08-9146-2
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
tanulmány, értekezés
neveléstörténet
Reformpedagógia
Herbartizmus
Megjelenés:
Határtalan oktatáskutatás : Tanulmányok a 75 éves Kozma Tamás tiszteletére / szerk. Ceglédi Tímea, Gál Attila, Nagy Zoltán. - p. 177-187. -
Internet cím:
Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.