Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
Összesen 1 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM054848
Első szerző:
Bicsák Zsanett Ágnes (neveléstörténész)
Cím:
Miért Herbart? / Bicsák Zsanett Ágnes
Dátum:
2010
Megjegyzések:
A neveléstudomány képviselői szerint a neveléstörténet folytonosan visszatérő problémája a klasszikus, Johann Friedrich Herbart pedagógiája. Herbart követői, támadói, valamint a szakmai reflexiók nyomán pedagógiája a 20.század végére leginkább már csak sablonos kijelentésekben, sztereotip megközelítésekben maradt hozzáférhető. A nemzetközi és hazai szakirodalom a 21. század elejére a herbarti pedagógia eredendő jelentőségére emlékeztet, de korunk kutatója előtt már nem csak az a feladat áll, hogy megismerje a primer szövegeket, hanem az is, hogy megértse az elmúlt évtizedekben kialakult reflexiókat is. A tanulmány e problematikára emlékeztet, elsősorban a herbarti paradigma ismertetésén keresztül.
ISBN:
978-963-260-225-7
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
könyvfejezet
neveléselmélet
neveléstörténet
Paradigma
Megjelenés:
Felszántatlan területeken / szerk. Fenyő Imre, Rébay Magdolna. - p. 25-37. -
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.