Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM074859
Első szerző:Fülekiné Joó Anikó (angol nyelv és irodalom szakos tanár)
Cím:Tartalmi keretek az olvasás diagnosztikus értékeléséhez / F. Joó Anikó
Dátum:2015
ISSN:1215-5233
Megjegyzések:A közelmúlt gazdasági-társadalmi változásai és a kutatási eredmények az olvasás fogalmának átértékelődését eredményezték. Az olvasási képesség a betűk egyszerű kiolvasásából az információszerzés, a tanulás eszközévé vált, interakciót feltételez, alkalmazható tudásként értelmezzük, fejlettségi szintjének mérésénél, fejlődésének segítésénél pszichikus rendszerként kezeljük. Ennek értelmében tesznek javaslatot a szerzők az olvasás mérésének tartalmi dimenzióira. Azt hangsúlyozzák, hogy az olvasás mérése nem korlátozódhat az alsó tagozatra, az olvasásórákra, az anyanyelv és irodalom tanítására és nem hagyatkozhat a pedagógusok tapasztalatokon alapuló értékeléseire. Az olvasási képesség mérésében az olvasási képesség fejlődését szükséges követni. A tervezett mérés mindezek értelmében kiterjed a beszédhanghallásra, a szó- és mondatolvasásra, a szövegértésre és -értelmezésre, az olvasási motivációra, továbbá az olvasási stratégiákra.
Tartalmi keretek az olvasás diagnosztikus értékeléséhez / Budapest : Nemzeti Tankönyvkiadó, 2012. -
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok recenzió, könyvismertetés
Megjelenés:Iskolakultúra. - 3 : 25 (2015), p. 125-128. -
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1