Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
Összesen 1 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM078379
Első szerző:
Ujhelyi Mária (közgazdász)
Cím:
Külföldi hallgatók által alkalmazott benyomáskeltési stratégiák / Ujhelyi Mária, Barizsné Hadházi Edit
Dátum:
2018
ISSN:
2498-700X
Megjegyzések:
Ebben az írásunkban egy általános emberi magatartást, a benyomáskeltést vizsgáltuk egyetemi hallgatók körében. Az embereket érdekli, hogy mások hogyan vélekednek róluk. Szervezeti szinten is előnyük származhat abból, ha mások pozitívan ítélik meg őket. E pozitív kép kialakítására tett erőfeszítés a benyomás menedzselés (Impression Menedzsment), melynek számos mérési lehetőségét kidolgozták már. Ebben a tanulmányban a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar Bachelor in Business Administration and Management szak első éves külföldi hallgatói körében végeztünk kutatást az általuk alkalmazott benyomáskeltési stratégiákról. Elemzésünkben a Bolino és Turnley által kifejlesztett 22 kérdésből álló kérdőívet használtuk. Elemeztük, hogy mely stratégiák jellemzőek a vizsgált hallgatói csoportra és milyen mértékben? Vannak-e különbségek a férfiak és nők által alkalmazott stratégiákban, valamint a kulturális háttérből adódóan. In this paper, we examined a general human behaviour, the impression management among university students. People are interested in how others think about them. At the organizational level, they can also benefit from being positively judged by others. Effort to create this positive image is Impression Management, which has several measurement options. In this paper, we conducted research on the impressions strategies used by first year international students of University of Debrecen, Faculty of Economics and Business Administration, Bachelor in Business Administration and Management programme. In our analysis we used the questionnaire consisting of 22 questions developed by Bolino and Turnley. We analysed what strategies are typical for the examined student group and to what extent? Are there differences in the strategies employed by men and women and depending on their cultural background.
Tárgyszavak:
Társadalomtudományok
Szociológiai tudományok
magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Megjelenés:
International Journal of Engineering and Management Sciences. - 3 : 1 (2018), p. 127-132. -
További szerzők:
Barizsné Hadházi Edit (1976-) (közgazdász)
Internet cím:
Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.