Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
Összesen 1 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM109245
Első szerző:
Kovács Zoltán (matematikus)
Cím:
How do novices and experts approach an open problem? / Zoltan Kovács, Eszter Kónya
Dátum:
2019
Megjegyzések:
There are well-known differences between problem solving competencies of novices and experts. It is also known from the literature that students, regardless of age, typically give the expected answer, ignoring the openness of the problem. In our study, we use a problem that is open at the starting point nevertheless it has closed solution. We analyze how experts and novices manage the openness of an elementary problem based on a survey prepared for 7th and 8th graders.
ISBN:
978 953 1975 17 9
Tárgyszavak:
Természettudományok
Matematika- és számítástudományok
tanulmány, értekezés
könyvrészlet
open problem
realistic reaction
novice and expert problem solver
Megjelenés:
Towards new perspectives on mathematics education / eds. Zdenka Kolar-Begović Ružica Kolar-Šuper Ljerka Jukić Matić. - p. 245-260. -
További szerzők:
Herendiné Kónya Eszter (1967-) (matematikus)
Internet cím:
Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.