Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM111505
Első szerző:Kozma Tamás (nevelésszociológus)
Cím:Kéz a kézben : A Láthatatlan Iskola mint innováció / Kozma Tamás, Márkus Edina, Guba Vanda
Dátum:2022
Megjegyzések:Az innovációk eredményeit akkor lehet megőrizni és elterjeszteni, ha hivatalossá tesszük őket - de ha hivatalossá tesszük, akkor lefékeződik az innováció önkéntessége és spontaneitása. A szerző a dunántúli Kisvejke esetéből arra következtet, hogy az innovációkutatás elméleti megállapításai a gyakorlatban konkretizálásra szorulnak. Ezek alapján megállapítja: az innováció mint spontán, alulról induló mozgalom kell ahhoz, hogy egy közösség meghaladja a tradíciókat, és elfogadja az újításokat. Ahhoz azonban, hogy az újítás megmaradjon és elterjedjen, állami (önkormányzati) támogatás kell. Az innovációk fönnmaradásának kulcsa a civilek ("innovátorok") és a kormányzat ("adminisztráció") partneri viszonya.
ISBN:978-963-490-483-0 978-963-490-484-7
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok tanulmány, értekezés
könyvrészlet
Megjelenés:Mesteri erőforrások : Tanulmányok Polónyi István tiszteletére / szerk. Kun András István, Csók Cintia. - p. 145-153. -
További szerzők:Márkus Edina (1975-) (andragógus, művelődési és felnőttképzési menedzser) Guba Vanda
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1