Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
Összesen 1 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM121212
Első szerző:
Kiss Márton (matematika- és fizikatanár)
Cím:
Do students analyze and evaluate the result of their problem solving activity? / Kiss Márton; Kónya Eszter
Dátum:
2021
Megjegyzések:
In this paper, we investigate 9th grade students work while they solve mathematical problems where more possible cases or even an impossible case appear. We planned a developing experiment which aimed at accustoming students to handle a mathematical problem in a conscious way and from a wider perspective. Furthermore, another aim was to change the inaccurate belief that each mathematical problem has an answer and that is the only answer.
ISBN:
9788379969036
Tárgyszavak:
Természettudományok
Matematika- és számítástudományok
tanulmány, értekezés
könyvrészlet
Megjelenés:
Critical thinking in mathematics: perspectives and challenges / ed. Bożena Maj-Tatsis; Konstantinos Tatsis. - p. 143-152. -
További szerzők:
Herendiné Kónya Eszter (1967-) (matematikus)
Internet cím:
Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.