Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
Összesen 1 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM125696
Első szerző:
Boros Henrietta Mónika (közgazdász)
Cím:
Csomagolás és közösségi médiás jelenlét vizsgálata egy élelmiszeripari vállalatnál / Boros Henrietta Mónika; Fehér András; Kiss Virág Ágnes; Kontor Enikő
Dátum:
2024
Megjegyzések:
Célkitűzés: A kutatásunk célja az volt, hogy átfogóan megvizsgáljuk egy élelmiszeripari vállalat arculatváltásának hatását a fogyasztói viselkedésre és a márkaidentitásra vonatkozóan, különös tekintettel az előzetesen meghatározott márkaszemélyiségre. Módszerek: A szekunder kutatás során az alapfogalmakra és az arculatváltással kapcsolatos kutatásokra fókuszáltunk. A primer kutatást két módszer segítségével végeztük el. A szemkamerás kutatás során az alanyoknak bemutattuk a régi és az új csomagolást, valamint az előző és a megújult online közösségi médiás jelenlétet. Ezt követően lebonyolítottunk egy fókuszcsoportos vizsgálatot is, ahol a résztvevőkkel mélyebb beszélgetést folytattunk az arculatváltás különböző aspektusairól és a vállalat iránti érzéseikről. Emellett feltártuk, hogy hogyan értékelik a fogyasztók az új csomagolást és a megváltozott közösségi média jelenlétet. A résztvevők véleménye és észrevételei tovább mélyítették megértésünket az arculatváltás hatásairól és a fogyasztói reakciókról. Eredmények: Az eredmények alapján megállapítható, hogy az arculatváltás hatással volt a vizsgált márkára. Fontos, hogy a vállalat gondosan tervezze meg az arculatváltást, figyelembe véve a fogyasztók igényeit és a piaci trendeket. Emellett a megváltoztatott elemek hatásainak a folyamatos monitorozása és értékelése elengedhetetlen a sikeres módosítások fenntartása érdekében. Következtetés: Az arculatváltás egy élelmiszeripari vállalat számára különösen kockázatos lépés lehet a piaci verseny tekintetében. Az arculat vagy a kommunikáció megváltoztatása képes lehet arra, hogy új személyiséget adjon egy márkának, mivel hatást gyakorol a fogyasztói megítélésre, a márkahűségre. A neuromarketing kutatások, úgymint a szemkamera, további lehetőségeket kínál a vállalatoknak az arculatváltás hatékonyságának optimalizálására.
ISBN:
9786155606168
Tárgyszavak:
Társadalomtudományok
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
előadáskivonat
könyvrészlet
csomagolás
közösségi média
szemkamera
élelmiszeripari vállalat
Megjelenés:
Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVII. Vándorgyűlés Program / Bíró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre. - p. 16. -
További szerzők:
Fehér András (1987-) (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing)
Kiss Virág Ágnes (1985-) (közgazdász, oktatáskutató)
Kontor Enikő (1963-) (közgazdász)
Internet cím:
Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.