Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM125696
Első szerző:Boros Henrietta Mónika (közgazdász)
Cím:Csomagolás és közösségi médiás jelenlét vizsgálata egy élelmiszeripari vállalatnál / Boros Henrietta Mónika; Fehér András; Kiss Virág Ágnes; Kontor Enikő
Dátum:2024
Megjegyzések:Célkitűzés: A kutatásunk célja az volt, hogy átfogóan megvizsgáljuk egy élelmiszeripari vállalat arculatváltásának hatását a fogyasztói viselkedésre és a márkaidentitásra vonatkozóan, különös tekintettel az előzetesen meghatározott márkaszemélyiségre. Módszerek: A szekunder kutatás során az alapfogalmakra és az arculatváltással kapcsolatos kutatásokra fókuszáltunk. A primer kutatást két módszer segítségével végeztük el. A szemkamerás kutatás során az alanyoknak bemutattuk a régi és az új csomagolást, valamint az előző és a megújult online közösségi médiás jelenlétet. Ezt követően lebonyolítottunk egy fókuszcsoportos vizsgálatot is, ahol a résztvevőkkel mélyebb beszélgetést folytattunk az arculatváltás különböző aspektusairól és a vállalat iránti érzéseikről. Emellett feltártuk, hogy hogyan értékelik a fogyasztók az új csomagolást és a megváltozott közösségi média jelenlétet. A résztvevők véleménye és észrevételei tovább mélyítették megértésünket az arculatváltás hatásairól és a fogyasztói reakciókról. Eredmények: Az eredmények alapján megállapítható, hogy az arculatváltás hatással volt a vizsgált márkára. Fontos, hogy a vállalat gondosan tervezze meg az arculatváltást, figyelembe véve a fogyasztók igényeit és a piaci trendeket. Emellett a megváltoztatott elemek hatásainak a folyamatos monitorozása és értékelése elengedhetetlen a sikeres módosítások fenntartása érdekében. Következtetés: Az arculatváltás egy élelmiszeripari vállalat számára különösen kockázatos lépés lehet a piaci verseny tekintetében. Az arculat vagy a kommunikáció megváltoztatása képes lehet arra, hogy új személyiséget adjon egy márkának, mivel hatást gyakorol a fogyasztói megítélésre, a márkahűségre. A neuromarketing kutatások, úgymint a szemkamera, további lehetőségeket kínál a vállalatoknak az arculatváltás hatékonyságának optimalizálására.
ISBN:9786155606168
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok előadáskivonat
könyvrészlet
csomagolás
közösségi média
szemkamera
élelmiszeripari vállalat
Megjelenés:Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVII. Vándorgyűlés Program / Bíró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre. - p. 16. -
További szerzők:Fehér András (1987-) (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing) Kiss Virág Ágnes (1985-) (közgazdász, oktatáskutató) Kontor Enikő (1963-) (közgazdász)
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1