CCL

Összesen 3 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM007682
Első szerző:Herczeg Bálint (közgazdász)
Cím:Kari hírek, tudományos rendezvények / Herczeg Bálint, Kotsis Ágnes, Trón Zsuzsanna
Dátum:2007
ISSN:1588-9645
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Open access
Megjelenés:Competitio 6 : 1 (2007), p. 221-225. -
További szerzők:Kotsis Ágnes (1983-) (közgazdász) Trón Zsuzsanna (1977-) (közgazdász)
Internet cím:Szerző által megadott URL
elektronikus változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM023927
Első szerző:Kotsis Ágnes (közgazdász)
Cím:A diplomával rendelkezők munkaerőpiaci pozíciójának vizsgálata az OECD országok adatainak elemzésén keresztül : In: Kun András István: Bevezető a "Európai Unió - Tudásalapú társadalom - Foglalkoztatás - Oktatás" című konferencia absztraktjaihoz / Kotsis Ágnes
Dátum:2007
ISSN:1588-9645
Megjegyzések:Az absztrakt a konferenciaelőadások összefoglalóit tartalmazó folyóiratcikkben jelent meg
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok idézhető absztrakt
Open access
Megjelenés:Competitio 6 : 2 (2007), p. 188. -
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM008362
Első szerző:Kun András István (közgazdász)
Cím:A személyiség és a képességek szerepe az egyetemi sikerességben avagy igazolható-e a szűrő hipotézis a Debreceni Egyetem Közgazdaságtudományi Karának hallgatói körében végzett felmérés alapján / Kun András István, Kiss Marietta, Kotsis Ágnes, Lőrinczi Krisztián
Dátum:2006
ISSN:1588-9645
Megjegyzések:Tanulmányunk azt a kérdést járja körül, hogy milyen befolyással bír a tanulmányi eredmények alakulására az értelmi és érzelmi intelligencia, valamint a személyiségstílus. Mindezt a Debreceni Egyetem közgazdász hallgatói körében végzett felmérések segítségével vizsgáljuk meg. Elemzésünkben főként regreszszióanalízisre támaszkodtunk. Az eredmények segítségével két kérdésre kívánunk választ kapni. Egyrészt arra, milyen kapcsolat van az említett változók és a vizsgált szakon való sikeres szereplés közt, másrészt, hogy rendelkezik-e a felsőoktatás tisztán információs (szűrő) funkcióval is, vagy csupán termelékenységet növel. Kapott eredményeink az egyes felmérések esetében némileg eltérnek, de általában elmondhatjuk, hogy az egyetemi eredményességet szignifikánsan befolyásolja a hallgató neme, szüleinek végzettsége, értelmi intelligenciája, intro- vagy extrovertáltsága, gondolkodó vagy észlelő személyiségstílusa, valamint a minták egy részénél érzelmi intelligenciája és észlelő vagy ítélkező személyiségstílusa. Mivel ezek nem mindegyike függ a felsőoktatás hatásától, elmondhatjuk, hogy bizonyítékot találtunk a felsőoktatás szűrő funkciójának jelenlétére.
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Közgazdaságtudományok magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
felsőoktatás
képességek
személyiség
szűrő hipotézis
emberi tőke
Megjelenés:Competitio 5 : 2 (2006), p. 133-158. -
További szerzők:Kiss Marietta (1981-) (közgazdász) Kotsis Ágnes (1983-) (közgazdász) Lőrinczi Krisztián (1983-) (közgazdász)
Internet cím:Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1