Bejelentkezés
Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Bejelentkezés
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
CCL parancs
CCL
Összesen 3 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM105620
Első szerző:
Kun András István (közgazdász)
Cím:
Tudják-e a hallgatók, hogy mennyit (nem) tudnak? : a Dunning-Kruger-hatás vizsgálata üzleti szakokon tanuló felsőoktatási szakképzéses hallgatók körében / Kun András István, Boros József, Kotsis Ágnes
Dátum:
2022
ISSN:
1219-0349 2786-3395
Megjegyzések:
A tanulmány célja Dunning-Kruger-hatás elemzése az üzleti felsőoktatási szakképzésben, illetve annak vizsgálata, hogy az önértékelés pontossága fejleszthető-e a felkészültség emelésével. Feleltválasztásos vizsgatesztek eredményeit (N = 359) vetettük össze a hallgatók saját vizsga előtti és utáni becsléseivel, lineáris regressziós modellekben, kontroll változók szerepeltetése mellett. A gyengébb teljesítményű hallgatók hajlamosabbak saját teljesítményüket felül- és egyben pontatlanabbul értékelni. A felkészültebb hallgatók hajlamosabbak korrigálni önértékelésüket a megszerzett tapasztalatok alapján. Ezt mind a vizsgák alatt, mind két vizsga között alátámasztottuk. Mindezekben nem találtunk különbséget a nemek között. Eredményeink alapján mind a tesztírás maga, mind az alaposabb felkészülés csökkentette az önértékelési hibákat, ezért javasolható a tesztelés gyakoriságának növelése (évközi és/vagy próbatesztekkel).
Tárgyszavak:
Társadalomtudományok
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Dunning-Kruger-hatás
felsőoktatás
felsőoktatási szakképzés
önértékelés
Megjelenés:
Marketing & Menedzsment. - 56 : 3 (2022), p. 7-20. -
További szerzők:
Boros József (1994-) (közgazdász)
Kotsis Ágnes (1983-) (közgazdász)
Pályázati támogatás:
EFOP-3.6.3-VEKOP-16-2017-00007
EFOP
Internet cím:
Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
2.
001-es BibID:
BIBFORM102329
Első szerző:
Kun András István (közgazdász)
Cím:
Tudják-e a hallgatók, hogy mennyit (nem) tudnak? : a Dunning-Kruger-hatás vizsgálata menedzsment szakokon tanuló felsőoktatási szakképzéses hallgatók körében / Kun András István, Kotsis Ágnes, Boros József
Dátum:
2022
ISBN:
978-963-429-980-6
Tárgyszavak:
Társadalomtudományok
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
előadáskivonat
könyvrészlet
Megjelenés:
3. Farkas Ferenc Nemzetközi Tudományos Konferencia: "Menedzsment forradalmak": Absztraktkötet / szerk. Benke Mariann, Schmuck Roland, Riedelmayer Bernadett. - p. 89-90. -
További szerzők:
Kotsis Ágnes (1983-) (közgazdász)
Boros József (1994-) (közgazdász)
Pályázati támogatás:
EFOP3.6.3-VEKOP-16-2017-00007
EFOP
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
3.
001-es BibID:
BIBFORM098448
Első szerző:
Kun András István (közgazdász)
Cím:
A Dunning-Kruger-hatás a felsőoktatási szakképzésben : online feleletválasztós tesztek vizsgálata / Kun András István, Kotsis Ágnes, Boros József
Dátum:
2021
ISBN:
9789633068335
Tárgyszavak:
Társadalomtudományok
Közgazdaságtudományok
előadáskivonat
könyvrészlet
Megjelenés:
XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira : Absztraktkötet / szerk. Molnár Gyöngyvér, Tóth Edit. - p. 636-636. -
További szerzők:
Kotsis Ágnes (1983-) (közgazdász)
Boros József (1994-) (közgazdász)
Pályázati támogatás:
EFOP-3.6.3-VEKOP-16-2017-00007
EFOP
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v10.1.21-SNAPSHOT
© 2024
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.