Bejelentkezés
Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Bejelentkezés
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
CCL parancs
CCL
Összesen 4 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM117308
Első szerző:
Balázs Katalin (pszichológus, pszichológia tanár)
Cím:
A komplex rendészeti tehetségmenedzsment rendszerrel szembeni elvárások a fővizsgálat alapján / Balázs Katalin, Hőgye-Nagy Ágnes, Olajos Tímea, Fodor Szilvia
Dátum:
2023
ISBN:
978-615-6259-23-3
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Pszichológiai tudományok
tanulmány, értekezés
könyvrészlet
Megjelenés:
A rendészeti tehetségek kompetencia alapú kiválasztási rendszere :Tanulmánykötet / szerk. Malét-Szabó Erika, Münnich Ákos, Fodor Szilvia, Olajos Tímea. - p. 143-154. -
További szerzők:
Hőgye-Nagy Ágnes (1980-) (pszichológus, munka- és szervezetpszichológus)
Olajos Tímea (1967-) (pszichológus)
Fodor Szilvia (1975-) (pszichológus)
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
2.
001-es BibID:
BIBFORM117303
Első szerző:
Olajos Tímea (pszichológus)
Cím:
A szakmai és vezetői tehetség prediktív kompetenciái és viselkedésjegyei az elővizsgálatok és a szakirodalom alapján / Olajos Tímea, Fodor Szilvia, Balázs Katalin, Hőgye-Nagy Ágnes
Dátum:
2023
ISBN:
978-615-6259-23-3
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Pszichológiai tudományok
tanulmány, értekezés
könyvrészlet
Megjelenés:
A rendészeti tehetségek kompetencia alapú kiválasztási rendszere :Tanulmánykötet / szerk. Malét-Szabó Erika, Münnich Ákos, Fodor Szilvia, Olajos Tímea. - p. 88-101. -
További szerzők:
Fodor Szilvia (1975-) (pszichológus)
Balázs Katalin (1979-) (pszichológus, pszichológia tanár)
Hőgye-Nagy Ágnes (1980-) (pszichológus, munka- és szervezetpszichológus)
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
3.
001-es BibID:
BIBFORM107833
035-os BibID:
(Scopus)85130145747
Első szerző:
Olajos Tímea (pszichológus)
Cím:
Az adaptív és maladaptív perfekcionizmussal együtt járó motivációs mintázatok feltáró vizsgálata / Olajos Tímea, Hőgye-Nagy Ágnes, Héjja-Nagy Katain, Dávid Mária
Dátum:
2021
ISSN:
0025-0279 1588-2799
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Pszichológiai tudományok
magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:
Magyar Pszichologiai Szemle. - 76 : 2 (2021), p. 353-376. -
További szerzők:
Hőgye-Nagy Ágnes (1980-) (pszichológus, munka- és szervezetpszichológus)
Héjja-Nagy Katalin (1977-)
Dávid Mária
Internet cím:
Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
4.
001-es BibID:
BIBFORM130265
Első szerző:
Pataky Nóra (pszichológus)
Cím:
Exploring special non-cognitive factors related to young students' academic performance in STEM subjects / Pataky, Nora; Hőgye-Nagy, Ágnes; Olajos, Tímea
Dátum:
2025
ISSN:
1305-8215 1305-8223
Megjegyzések:
Students' academic success is influenced not only by their cognitive abilities and knowledge, but also non-cognitive factors. Studies show growing disinterest in science and math among students, especially females. Therefore this study aimed explore in depth the subject-specific motivation, mindset, mindfulness, cognitive persistence, mastery pleasure and subject-specific self-concept of 3rd and 4th grade students in relation to school performance by grades and by genders. Through student responses obtained by filling out questionnaires the results revealed a lot of correlations among the self-concept, motivational and other variables. It means that self-concepts and motivations connected to school subjects have significant relationship with the examined non-cognitive factors. The results also showed that the girls' mathematical self-concept is already less positive than boys' by grade 4. Furthermore the results of the ordinal regression analysis indicate that in the case of girls the predictors of academic achievement are more diversified, including more factors.
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Pszichológiai tudományok
idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
STEM
subject-specific motivation
subject-specific self-concept
Megjelenés:
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education. - 21 : 5 (2025), p. 1-17. -
További szerzők:
Hőgye-Nagy Ágnes (1980-) (pszichológus, munka- és szervezetpszichológus)
Olajos Tímea (1967-) (pszichológus)
Pályázati támogatás:
MTA-DE
MTA
Internet cím:
Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v10.1.21-SNAPSHOT
© 2024
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.