CCL

Összesen 2 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM065481
Első szerző:Engler Ágnes (oktatáskutató)
Cím:Future professional plans of students in teacher education / Ágnes Engler, Edina Kovács, Zuzana Chanasova, Anna Błasiak, Ewa Dybowska, Katarzyna Szewczuk
Dátum:2014
Megjegyzések:Recent researches underscore the importance of good teachers in ensuring the quality of an educational system (Mourshed & Barber, 2007; Mourshed, Chijioke & Barber, 2010). At the same time we can see that pre-service teachers have poorer academic performance and less interest in PhD studies than other students in most European countries. This phenomenon seems to be related to the feminization of the teaching profession. For instance, obtaining a higher academic degree is typically a masculine career strategy; when female students and employees try to enhance their cultural capital, they tend to choose courses on the same level of education, instead of innovative doctoral training and researches.
ISBN:978-80-561-0122-3
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok tanulmány, értekezés
Megjelenés:Comparative research on teacher education / [ed.] Gabriella Pusztai, Ágnes Engler. - p. 139-158. -
További szerzők:Kovács Edina Mária (1971-) (oktatáskutató, drámapedagógus) Chanasova, Zuzana Błasiak, Anna Dybowska, Ewa Szewczuk, Katarzyna
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM064372
Első szerző:Engler Ágnes (oktatáskutató)
Cím:Az intézményi tanulás eredményessége és minősége, különös tekintettel a nem hagyományos tanulói csoportokra / Engler Ágnes, Dusa Ágnes Réka, Huszti Anett, Kardos Katalin, Kovács Edina
Dátum:2013
Megjegyzések:A Tanuló régiók Magyarországon kutatás91 keretében működő munkacsoportunkarra vállalkozott, hogy megpróbál túllépni az "átlagos tanuló" formális oktatásá-nak és képzésének bemutatásán, és a leíró statisztikák mögött megbújó "nem hagyományos"tanulói társadalmat térképezi fel. Jelen tanulmány első megközelítésbentárgyalja ezeknek a tanulói csoportoknak a részvételét az oktatási intézményrendszerben.A vizsgálat céljából kiragadott csoportok a romák, a migránsok és afelnőtt korban az iskolapadba visszatérők92. Az első két hallgatói csoport ma isvalóságosan kisebbséget alkot a felsőoktatásban, és az átlag hallatóktól eltérő tanulásipályafutással és speciális igényekkel rendelkezik. A felnőtt hallgatók nem létszámuk,hanem tanulási útvonaluk miatt tekinthetők ma is nem hagyományos hallgatóknak.
ISBN:2062-1558
Tárgyszavak:Bölcsészettudományok Neveléstudományok tanulmány, értekezés
könyvrészlet
eredményesség
nem hagyományos hallgatói csoportok
Megjelenés:Iskola a társadalmi térben és időben 2011-2012 / szerk. Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia. - 2. köt., p. 187-200. -
További szerzők:Dusa Ágnes Réka (1986-) (szociológus, neveléstudományok) Huszti Anett Kardos Katalin (1987-) (nevelésszociológus, pedagógus) Kovács Edina Mária (1971-) (oktatáskutató, drámapedagógus)
Internet cím:Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1