Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
CCL parancs
CCL
Összesen 2 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM084784
Első szerző:
Holczer Adél (közgazdász)
Cím:
A szülői egészségtudatosság és az étkezési preferenciáik vizsgálata a gyermekkori elhízás tükrében / Holczer Adél Judit, Kiss Virág Ágnes
Dátum:
2019
ISSN:
2064-8839 2631-1380
Tárgyszavak:
Társadalomtudományok
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:
Táplálkozásmarketing. - 6 : 2 (2019), p. 27-38. -
További szerzők:
Kiss Virág Ágnes (1985-) (közgazdász, oktatáskutató)
Pályázati támogatás:
EFOP-3.6.1-16-2016-00022
EFOP
Internet cím:
Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
2.
001-es BibID:
BIBFORM083394
Első szerző:
Kiss Virág Ágnes (közgazdász, oktatáskutató)
Cím:
Étkezési szokások és preferenciák vizsgálata a nők körében / Kiss Virág Ágnes, Danyi Mihály, Holczer Adél, Fehér András
Dátum:
2019
Megjegyzések:
Elvitathatatlanul korunk egyik nagy kérdése, hogy mit együnk és hányszor, hogy elkerülhessük a különböző betegségeket, kedvünk és közérzetünk jó legyen, és teljesíthessük a napi feladatainkat. Felmérésünkben a magyar nőket vizsgáltuk étkezési szokásaik és élelmiszer-fogyasztási preferenciáik kapcsán. A kutatást kérdőíves megkérdezéssel végeztük, ahol 348 főt vizsgáltunk leíró statisztikai és kereszttáblás elemzések segítségével. Az eredményeink alapján elmondható, hogy az egészségtudatos étkezés fontosságával a legtöbben tisztában vannak, ám ez nem minden étkezési szokásukon érződik. Továbbá a megkérdezett hölgyek körében is jelentkezik az a hazai és nemzetközi tendencia, hogy a kor előrehaladtával növekszik az odafigyelés az élelmiszer-fogyasztásra. Az eltérő ismeretek és a saját bőrön nem érzékelt negatív egészségi panaszok hiánya miatt sok esetben a nők is csak akkor változtatnak életvitelükön, mikor már valamilyen betegséggel találják magukat szemben. Ez ellen a még intenzívebb információáramoltatás és az érthető és minden fogyasztó számára befogadható prevenció nyújthatna megoldást.
ISBN:
978-615-00-58
Tárgyszavak:
Társadalomtudományok
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
előadáskivonat
könyvrészlet
Megjelenés:
Ismerjük a vevőt? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai / szerk. Veres Zoltán, Sasné Grósz Annamária, Liska Fanny. - p. 109-117. -
További szerzők:
Danyi Mihály (1996-) (közgazdász)
Holczer Adél (1996-) (közgazdász)
Fehér András (1987-) (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing)
Pályázati támogatás:
EFOP-3.6.2-16-2017-00003
EFOP
Internet cím:
Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.