CCL

Összesen 2 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM124789
Első szerző:Berencsi Alexa
Cím:Növényi tejhelyettesítők elfogadása egyetemisták körében: táplálkozási trendek és vélemények / Berencsi Alexa; Kiss Marietta; Bakosné Kiss Virág Ágnes; Fenyves Noémi Dóra; Fehér András; Szűcs Róbert Sándor
Dátum:2024
ISBN:978-615-5606-16-8
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok előadáskivonat
könyvrészlet
Megjelenés:Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVII. Vándorgyűlés Program / szerk. Bíró Lajos; Gelencsér Éva; Lugasi Andrea; Rurik Imre. - p. 14-14. -
További szerzők:Kiss Marietta (1981-) (közgazdász) Kiss Virág Ágnes (1985-) (közgazdász, oktatáskutató) Fenyves Noémi Dóra Fehér András (1987-) (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing) Szűcs Róbert Sándor (1981-) (közgazdász)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM116631
Első szerző:Berencsi Alexa
Cím:A hagyományostól eltérő táplálkozási módok vizsgálata szisztematikus szakirodalmi elemzéssel / Berencsi Alexa, Kiss Virág Ágnes, Fehér András
Dátum:2023
Megjegyzések:Kérdésfelvetés vagy cél: Napjaink legmeghatározóbb megatrendjei közé sorolható, az egészségtudatosság, valamint az előbbit egyre hangsúlyosabban kiegészítő fenntarthatóság. Ide sorolhatók a marketingkommunikáció során is legnagyobb hangsúlyt kapó elemek, mint az újrahasznosítható vagy a már eleve újrahasznosított csomagolás, a rövidebb ellátási láncok, a fenntartható növénytermesztés illetve azok az új táplálkozási alternatívák, melyek valamelyest eltérnek a megszokottól és ezáltal hozzájárulnak az ökológiai lábnyom csökkentéséhez. Az elmúlt években számos újszerű táplálkozási lehetőség vagy ajánlás látott napvilágot, azonban ahhoz, hogy ezek valódi piaci sikert arassanak elengedhetetlen a magasfokú fogyasztói elfogadás. Módszer: Célunk szisztematikus irodalomelemzéssel feltérképezni, milyen modern marketingkutatási eszközöket alkalmaznak jelenleg a kutatók a fogyasztói attitűdök feltárására, a hagyományostól eltérő táplálkozási elemeket ? mint például a növényi alapú tejhelyettesítő italok vagy a rovarfehérjék fogyasztását ? illetően. Az elemzés relevánsnak ítélt hazai, illetve külföldi Q1-es és Q2-es folyóirat cikkeket foglal magában. Eredmények: A begyűjtött adatok feldolgozásával képet alkothatunk az új irányvonalak várható sikerességét befolyásoló kulcstényezőkről, melyekkel előre mozdíthatóvá válik a hazai piaci bevezetés a hatékony kommunikációs stratégia felépítése révén. Az eredmények jó alapot szolgáltatnak a későbbiekben elvégzendő műszeres vizsgálatok operatív megvalósítási tervének meghatározásához. Következtetés: A fenntarthatóság és az egészségtudatos táplálkozás vizsgált aspektusával számos tudományterület szakértői foglalkoznak. A téma újszerűségét és feltételezett társadalmi hatását véve alapul, mind az eredményes termékfejlesztés, mind a piaci sikeresség tekintetében elengedhetetlen az interdiszciplinaritás, mely az élelmiszertudományokat kiegészíti a marketing szemléletmóddal.
ISBN:978-615-5606-15-1
Tárgyszavak:Társadalomtudományok Gazdálkodás- és szervezéstudományok előadáskivonat
könyvrészlet
Megjelenés:Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVI. vándorgyűlésének programja / Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre. - p.14. -
További szerzők:Kiss Virág Ágnes (1985-) (közgazdász, oktatáskutató) Fehér András (1987-) (vidékfejlesztő agrármérnök, online marketing, sportmarketing)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1