Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
CCL parancs
CCL
Összesen 6 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM116845
Első szerző:
Bacskai Katinka (oktatáskutató)
Cím:
Problémák és megoldások a sajátos nevelési igényű diákok tanárai és szülei közötti együttműködésben / Bacskai, Katinka; Dan, Beáta Andrea; Szűcs, Tímea; Sávai-Átyin, Regina; Hrabéczy, Anett; Kovács, Karolina Eszter; Ridzig, Gabriella; Kiss, Dávid Mihály; Pusztai, Gabriella
Dátum:
2023
ISSN:
1215-5233 1588-0818
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:
Iskolakultúra. - 33 : 9 (2023), p. 3-29. -
További szerzők:
Dan Beáta (1981-)
Szűcs Tímea (1977-) (neveléstudomány)
Sávai-Átyin Regina
Hrabéczy Anett (1994-) (oktatáskutató)
Kovács Karolina Eszter (1992-) (pszichológus)
Ridzig Gabriella
Kiss Dávid Mihály
Pusztai Gabriella (1966-) (nevelésszociológus, oktatáskutató)
Internet cím:
Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
2.
001-es BibID:
BIBFORM121845
035-os BibID:
(WoS)001238929600001 (Scopus)85195172945
Első szerző:
Dan Beáta
Cím:
Narrowing the inclusion gap : teachers and parents around SEN students / Dan, Beáta Andrea; Szűcs, Tímea; Sávai-Átyin, Regina; Hrabéczy, Anett; Kovács, Karolina Eszter; Ridzig, Gabriella; Kis, Dávid; Bacskai, Katinka; Pusztai, Gabriella
Dátum:
2024
ISSN:
1360-3116 1464-4173
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:
International Journal of Inclusive Education. - Epub (2024), p. 1-27. -
További szerzők:
Szűcs Tímea (1977-) (neveléstudomány)
Sávai-Átyin Regina
Hrabéczy Anett (1994-) (oktatáskutató)
Kovács Karolina Eszter (1992-) (pszichológus)
Ridzig Gabriella
Kis Dávid
Bacskai Katinka (1981-) (oktatáskutató)
Pusztai Gabriella (1966-) (nevelésszociológus, oktatáskutató)
Internet cím:
Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
3.
001-es BibID:
BIBFORM115669
Első szerző:
Dan Beáta
Cím:
Iskola - család együttműködés sajátos nevelési igényű tanulók esetében. A tanári nézőpont vizsgálata / Dan Beáta; Szűcs Tímea; Sávai-Átyin Regina; Hrabéczy Anett; Kovács Karolina Eszter
Dátum:
2023
ISBN:
978-963-489-611-1
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
előadáskivonat
könyvrészlet
Megjelenés:
XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet. Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai a változó világban / szerk. Bajzáth Angéla; Csányi Kinga; Győri János. - p. 190-190. -
További szerzők:
Szűcs Tímea (1977-) (neveléstudomány)
Sávai-Átyin Regina
Hrabéczy Anett (1994-) (oktatáskutató)
Kovács Karolina Eszter (1992-) (pszichológus)
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
4.
001-es BibID:
BIBFORM113346
Első szerző:
Dan Beáta
Cím:
Ha mindenkinek nehezebb kicsit. Tanár-szülő kapcsolattartás sajátos nevelési igényű tanulók esetében / Dan Beáta-Andrea; Szűcs Tímea; Hrabéczy Anett; Sávai-Átyin Regina; Kovács Karolina Eszter; Bacskai Katinka
Dátum:
2023
ISBN:
978-963-490-492-2
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
előadáskivonat
könyvrészlet
Megjelenés:
VIII. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia Program- és Absztrakt kötet = 8th International Interdisciplinary Conference about Special Treatment Program and Abstract Volume / szerk. Mező Katalin, Mező Ferenc. - p. 53-54. -
További szerzők:
Szűcs Tímea (1977-) (neveléstudomány)
Hrabéczy Anett (1994-) (oktatáskutató)
Sávai-Átyin Regina
Kovács Karolina Eszter (1992-) (pszichológus)
Bacskai Katinka (1981-) (oktatáskutató)
Pályázati támogatás:
MTA-DE Családok és Tanárok Kooperációja Kutatócsoport
MTA
ÚNKP-22-3
Egyéb
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
5.
001-es BibID:
BIBFORM096212
Első szerző:
Kovács Karolina Eszter (pszichológus)
Cím:
Practical or theoretical persistence?: The investigation of (f)actors influencing students' persistence at three levels / Kovacs Karolina Eszter, Dusa Agnes Reka, Kocsis Zsofia, Pallay Katalin, Szucs Timea, Palfi Jozsef
Dátum:
2019
ISSN:
2062-9605 2064-2199
Megjegyzések:
Higher educational dropout is a major education policy issue that can be influenced by several factors. In addition to the family background, it is necessary to mention the motivation for further education as an individual factor which has a complex effect. Another possible individual cause can be the attractiveness of the labor market. Due to the ratio of students dropping out of higher education in Hungary, it can be suspected that students' intensive work contributes to weaker learning outcomes, resulting dropout finally. In this context, however, the decisive role of the different work values and working attitudes is also unquestionable. Other institutional factors such as the country of the institution or the type of financing of the training cannot be ignored as well. Accordingly, in our research, we investigated individual, institutional, and sociodemographic factors affecting persistence through the TESCEE 2015 (N?=?2015) database. Factors influencing persistence were measured by linear regression analysis with the application of two-sample t-test to measure the between-group differences. Regarding socio-demographic factors, the father's educational level showed a significant impact on a negative while the mother's employment in a positive way, furthermore, gender presented a trend effect. Institutional factors by themselves are not remarkable; however, some individual factor can increase their impact. At the individual level, the significant effect of career office membership and work values could be detected. Our results can contribute to the recognition of the relationships behind the high ratio of dropout and the identification of factors that can promote persistence, which can support to reduce the dropout ratio at a national and international level.
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:
Hungarian educational research journal (HERJ). - 9 : 2 (2019), p. 238-256. -
További szerzők:
Dusa Ágnes Réka (1986-) (szociológus, neveléstudományok)
Kocsis Zsófia (1993-) (oktatáskutató)
Pallay Katalin (1992-) (oktatáskutató, pedagógiatanár)
Szűcs Tímea (1977-) (neveléstudomány)
Pálfi József
Internet cím:
Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
6.
001-es BibID:
BIBFORM068663
Első szerző:
Kovács Karolina Eszter (pszichológus)
Cím:
Az oktatási intézmény szerepe a családon belüli válságok kezelésében egy kvalitatív vizsgálat tükrében / Kovács Karolina Eszter, Markos Valéria, Rábai Dávid, Szűcs Tímea
Dátum:
2016
ISBN:
978-963-414-193-8
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
tanulmány, értekezés
Családon belüli válság
Megjelenés:
Riport a családokról: A Család-, Ifjúság- és Népesedéspolitikai Intézet kutatási / szerk. Földvári Mónika, Tomposné Hakkel Tünde. - p. 479-499. -
További szerzők:
Markos Valéria (1990-) (szociológus)
Rábai Dávid (1990-) (oktatáskutató)
Szűcs Tímea (1977-) (neveléstudomány)
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.