Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
CCL parancs
CCL
Összesen 2 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM072338
Első szerző:
Szűcs Tímea (neveléstudomány)
Cím:
The Institutional Network and State of Music Education in Hungary / Szűcs Tímea, Héjja Bella Emerencia
Dátum:
2017
ISSN:
2062-9605 2064-2199
Megjegyzések:
The goal of the study is to show the various possibilities of music learning provided intoday's public education. In Hungary there is general-purpose as well as specializedtraining. The institutions of general-purpose music education include nursery schools,primary schools, grammar schools, specialized grammar schools and vocationalsecondary schools. The institutional network of specialized music education is providedby music schools, primary and secondary art schools and specialized grammar schoolsof music education. Following the description of the network of institutions weexamined the areal distribution of primary art schools by county, the order of operationof the schools, legal regulations, the duties and bodies of supervision. We undertook toexamine the change in position of the type of institution, and analyzed the reasons andoutcomes.
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
music education
institutional network
music schools
Megjelenés:
Hungarian Educational Research Journal 7 : 3 (2017), p. 39-54. -
További szerzők:
Héjja Bella Emerencia (1988-) (zeneismeret, népzene tanár)
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
2.
001-es BibID:
BIBFORM122501
Első szerző:
Váradi Judit (koncertpedagógia)
Cím:
A zenei pálya előnyei és hátrányai intézményvezetői szemszögből / Váradi Judit; Héjja Bella Emerencia; Szűcs Tímea
Dátum:
2024
Megjegyzések:
Hazánkban a zenei képzés szintjei közül a művészeti oktatás középfokára eddig kevés figyelem irányult. Ez a képzés létszámában és feladatában is eltér az alapfokú művészetoktatástól, hiszen ez már a professzionális képzés színtere, így ennek minősége határozza meg a művészeti felsőoktatás színvonalát és a leendő művészek, művészetet oktató tanárok szakmai elképzelését. Kutatásunk során a művészeti profillal működő szakgimná-ziumok intézményvezetői (n = 17) számára állítottunk össze egy kérdőívet, amely az objektív adatok mellett a nyitott kérdésekre adott válaszokkal az igazgatók véleményét tükrözi a zenei pálya előnyeiről és hátrányairól és a pálya népszerűsítésének lehetőségeiről. Ezek az érvek a tanulók pályaválasztása során döntő jelentőségűnek bizonyulhatnak.
Tárgyszavak:
Művészetek
Zeneművészet
kutatási jelentés
folyóiratcikk
művészeti szakgimnázium
pályaválasztás
pályaelképzelés
Megjelenés:
Iskolakultúra. - 34 : 5 (2024), p. 84-94. -
További szerzők:
Héjja Bella Emerencia (1988-) (zeneismeret, népzene tanár)
Szűcs Tímea (1977-) (neveléstudomány)
Internet cím:
Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.