Bejelentkezés
Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Bejelentkezés
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
CCL parancs
CCL
Összesen 4 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM128705
Első szerző:
Kerekes Rita (zenepedagógus, karnagy)
Cím:
Szülői vélemények a pandémia idején megvalósult online zeneoktatásról / Kerekes, Rita; Ádám, Mike; Radócz J., Miklós; Szűcs, Tímea
Dátum:
2024
ISSN:
1589-519X 2064-4027
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:
Képzés és Gyakorlat. - 22 : 1 (2024), p. 63-76. -
További szerzők:
Mike Ádám (1991-) (zeneelmélet-tanár, zeneteoretikus, karvezető)
Radócz József Miklós (1994-) (zenepedagógus, fúvószenekari karnagy)
Szűcs Tímea (1977-) (neveléstudomány)
Internet cím:
Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
2.
001-es BibID:
BIBFORM123135
Első szerző:
Kerekes Rita (zenepedagógus, karnagy)
Cím:
Szülői vélemények az online zeneoktatásról / Kerekes Rita, Mike Ádám, Radócz Miklós, Szűcs Tímea
Dátum:
2023
Megjegyzések:
2020 márciusa nem várt helyzet elé állította az oktatás valamennyi színterét, így a zenei nevelés területét is. A zenepedagógusok számára az óratartás és az ismeretek átadásának online környezetbe való implementálása jelentette a legnagyobb kihívást. A tanulók rugalmassága és alkalmazkodóképessége mellett a szülők segítő támogatása tette lehetővé a produktív együttműködést. Az otthontanulás tapasztalatainak megismerése az oktatás számára is új lehetőségeket nyitott. Mindezidáig a szülői oldal véleménye kevésbé nyert teret a tudományos kutatások terén, ezért jelen munkánk során az online zeneoktatás láthatatlan aktorainak benyomásait mértük fel. A kérdőív nyitott kérdéseire kapott válaszokat MAXQDA Analytics Pro kvalitatív adatelemző szoftver segítségével kvantifikáltuk. Előző tanulmányunkkal párhuzamot képezve eredményeink prezentálása során törekedtünk a szülői és a zenetanári meglátások differenciáinak feltárására. Az online zeneoktatás előnyein és hátrányain túl bemutatásra kerültek a preés posztcovid időszak zenepedagógiai sajátosságai, továbbá azon szülők véleménye is, akik a pandémiás időszak alatt több, zenét tanuló gyermeket is neveltek.
ISBN:
978-963-490-508-0
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
előadáskivonat
könyvrészlet
online zeneoktatás
COVID-19
MAXQDA
szülői vélemények
Megjelenés:
3. Zenepedagógiai konferencia : Kutatások a zene és zenepedagógia világában : Absztraktkötet / szerk. Váradi Judit, Kerekes Rita, Kiss Julianna. - p. 20. -
További szerzők:
Mike Ádám (1991-) (zeneelmélet-tanár, zeneteoretikus, karvezető)
Radócz József Miklós (1994-) (zenepedagógus, fúvószenekari karnagy)
Szűcs Tímea (1977-) (neveléstudomány)
Internet cím:
Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
3.
001-es BibID:
BIBFORM126321
Első szerző:
Váradi Judit (koncertpedagógia, előadóművészet)
Cím:
A Systematic Review on the Emotional Dimensions of Music Education / Váradi Judit, Szűcs Tímea, Kerekes Rita, Kiss Julianna, Radócz J. Miklós
Dátum:
2024
ISSN:
1411-5115 2541-2426
Tárgyszavak:
Művészetek
Zeneművészet
idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:
Harmonia: Journal of Arts Research and Education. - 24 : 2 (2024), p. 236-246. -
További szerzők:
Szűcs Tímea (1977-) (neveléstudomány)
Kerekes Rita (1978-) (zenepedagógus, karnagy)
Kiss Julianna (1990-) (zeneművész)
Radócz József Miklós (1994-) (zenepedagógus, fúvószenekari karnagy)
Internet cím:
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
4.
001-es BibID:
BIBFORM123209
Első szerző:
Váradi Judit (koncertpedagógia, előadóművészet)
Cím:
A zenén is túl : Szakirodalom áttekintés a zenei nevelés érzelmi dimenzióiról / Váradi Judit, Szűcs Tímea, Kerekes Rita, Kiss Julianna, Radócz József Miklós
Dátum:
2024
Megjegyzések:
Az oktatás folyamatosan változó kihívásaiban egyre nagyobb hangsúlyt kap az érzelmi kompetencia szerepe. Az érzelmek elsajátítása, hatékony felismerése és kezelése olyan szükséges ismeretek, készségek és attitűdök együttese, amely hozzásegíti az egyéneket, hogy működő társas kapcsolatokat alakítsanak ki és tartsanak fenn, valamint felelősségteljes döntéseket hozzanak. A zene szerepe az oktatásban az elmúlt századokban többször is előtérbe került. A zenei nevelés képes az érzelmek közvetítésére, hozzájárul a szocioemocionális neveléshez és a mentális jóllét kialakulásához. A tanulmány arra vállalkozik, hogy feltárja a zene és az érzelmi nevelés összefüggéseiről szóló szakirodalmat az oktatás különböző szintjein és a pedagógusképzésben, az eredmények tükrében bemutassa a zenei nevelés lehetőségeit a különböző dimenziók fejlesztésében.
ISBN:
978-615-6012-22-7 978-615-6012-23-4
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
tanulmány, értekezés
könyvrészlet
zeneoktatás
érzelmi nevelés
pedagógusképzés
Megjelenés:
Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban : Tanulmányok Kozma Tamás tiszteletére / szerk. Pusztai Gabriella, Engler Ágnes, Hrabéczy Anett, Bencze Ádám. - p. 288-299. -
További szerzők:
Szűcs Tímea (1977-) (neveléstudomány)
Kerekes Rita (1978-) (zenepedagógus, karnagy)
Kiss Julianna (1990-) (zeneművész)
Radócz József Miklós (1994-) (zenepedagógus, fúvószenekari karnagy)
Internet cím:
Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v10.1.21-SNAPSHOT
© 2024
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.