Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
CCL parancs
CCL
Összesen 2 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM082519
Első szerző:
Müller Anetta Éva
Cím:
Economic impacts of sports events / Müller Anetta, Bíró Melinda, Ráthonyi-Ódor Kinga, Ráthonyi Gergely, Széles-Kovács Gyula, Boda Eszter, Macra-Osorhean Mariad, András Álmos
Dátum:
2016
ISSN:
1453-4223 2065-9547
Tárgyszavak:
Társadalomtudományok
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:
Studia Educatio Artis Gymnasticae. - 61 : 4 (2016), p. 85-95. -
További szerzők:
Bíró Melinda (1974-)
Ráthonyi-Ódor Kinga (1981-) (agrármérnök, gazdálkodás- és szervezéstudományi PhD)
Ráthonyi Gergely Gábor (1985-) (informatikus agrármérnök)
Széles-Kovács Gyula (1954-)
Boda Eszter (1989-) (sportszervező)
Macra-Oşorhean, Maria
András Álmos
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
2.
001-es BibID:
BIBFORM072023
Első szerző:
Müller Anetta Éva
Cím:
Analysis of the Cavebath of Miskolctapolca's brand elements and guests satisfaction / Müller Anetta, Boda Eszter Judit, Ráthonyi Gergely, Ráthonyi-Odor Kinga, Barcsák Barbara, Könyves Erika, Bíró Melinda, Beáta Dobay, Elena Bendíkova
Dátum:
2016
ISSN:
1789-221X 1789-7874
Megjegyzések:
In the region of Northern Hungary the unique Cavebath of Miskolcatapolca is one of the leading health tourism service positioningitself on national and international market with its developing supply items and 4 star qualifications. It has a unique natural background allover in Europe; this uniqueness gives an opportunity to develop brand, which is a determinative item of competitiveness.Because of the competition between destinations and the ever-changing nature of tourists' expectations and behavior tourism destinations needto be managed as other commercial brands.The aim of our research was to analyze the role and possibilities of product development which is based on the unique natural factors, andto help to expand the domestic health tourism supply. We examined how the possibility of branding and brand equity change based on brandelements; how satisfied are guests with the services; how often guests visit the bath; what kind of period guests arrive in the bath; what kindof services do guests try; how do guests arrive in the bath with.In summer of 2014 we asked 210 Hungarian customers to fill the questionnaire in the Cavebath. The choosing of guests happened randomly. 199 questionnaires were correctly filled.
Tárgyszavak:
Társadalomtudományok
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
Northern Hungary
Cavebath of Miskolctapolca
guests satisfaction
brand elements
Megjelenés:
Apstract. - 10 : 4-5 (2016), p. 155-160. -
További szerzők:
Boda Eszter (1989-) (sportszervező)
Ráthonyi Gergely Gábor (1985-) (informatikus agrármérnök)
Ráthonyi-Ódor Kinga (1981-) (agrármérnök, gazdálkodás- és szervezéstudományi PhD)
Barcsák Barbara
Könyves Erika (1958-) (okleveles közgazdász)
Bíró Melinda (1974-)
Dobay Beáta (sportpedagógus)
Bendíkova, Elena
Internet cím:
Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.