CCL

Összesen 3 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM083996
Első szerző:Jász Erzsébet (földrajztanár)
Cím:Az energiatudatosságra nevelés megjelenése a földrajz tankönyvekben / Jász Erzsébet, Tóth Tamás, Teperics Károly
Dátum:2018
ISBN:978-80-89691-51-7
Tárgyszavak:Természettudományok Földtudományok előadáskivonat
könyvrészlet
Megjelenés:VI. Neveléstudományi és Szakmódszertani Konferencia : Program : Tartalmi összefoglalók / szerk. Karlovitz János Tibor. - p. 45. -
További szerzők:Tóth Tamás (1982-) (klimatológus) Teperics Károly (1963-) (geográfus)
Pályázati támogatás:OTKA-116595
OTKA
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
DOI
Borító:

2.

001-es BibID:BIBFORM083988
Első szerző:Jász Erzsébet (földrajztanár)
Cím:A megújuló energiaforrásokra vonatkozó kérdőíves adatgyűjtés társadalmi háttere / Jász Erzsébet, Teperics Károly, Szabó György, Fazekas István, Tóth Tamás
Dátum:2018
ISBN:978-963-508-896-6
Tárgyszavak:Természettudományok Földtudományok előadáskivonat
könyvrészlet
Megjelenés:IX. Magyar Földrajz Konferencia előadásainak összefoglalói / Szerk. Fazekas István, Kiss Emőke, Lázár István. - p. 76. -
További szerzők:Teperics Károly (1963-) (geográfus) Szabó György (1964-) (geográfus, egyetemi tanár) Fazekas István (1973-) (geográfus) Tóth Tamás (1982-) (klimatológus)
Pályázati támogatás:OTKA-116595
OTKA
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Szerző által megadott URL
Borító:

3.

001-es BibID:BIBFORM084002
Első szerző:Revákné Markóczi Ibolya (biológia-kémia szakos középiskolai tanár)
Cím:Általános iskolás tanulók megújuló energiához kapcsolódó fogalmi tudásának vizsgálata szóasszociációs módszerrel / Revákné Markóczi Ibolya, Malmos Edina, Jász Erzsébet, Csákberényi-Nagy Miklósné, Kovács Enikő, Balaska Piroska, Űtőné Visi Judit, Barta Jánosné, Tóth Tamás
Dátum:2016
Megjegyzések:Energy requirement is increasing rapidly in the 21st century, which claims significant change in mentality and habits of society. The future of the Earth is in our hands. Because of this, it is very important to know the operating-mechanism of the environment. School is the first field to teach the whole society to the best thinking mode. In our research, we investigate 4th and 7th grade students conceptual structure contact to renewable energy. We use the word association test with four calling words, which appear at school and in the weekday's life. These are: renewable energy, energy saving, power station, heating. In part of this investigation, we tried to show connections with students social background factors and their conceptional structure. Results of this study show, these conceptions have weak connection to each other in stundent's interpretative system, so students haven't got enough knowledge in this topic, their information mostly come from the everyday life.
ISBN:978-963-7064-34-0
Tárgyszavak:Természettudományok Földtudományok könyvfejezet
könyvrészlet
energia oktatás
energia tudat
szóasszociáció
megújuló energia
általános iskola
Megjelenés:Környezet és Energia a mindennapokban / szerk. Lázár István. - p. 37-48. -
További szerzők:Malmos Edina (1990-) (biológia-földrajz szakos tanár) Jász Erzsébet (1990-) (földrajztanár) Csákberényi Nagy Miklósné Tóth Klára Kovács Enikő Balaska Piroska Ütőné Visi Judit Barta Jánosné Tóth Tamás (1982-) (klimatológus)
Pályázati támogatás:OTKA-116595
OTKA
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1