Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
CCL parancs
CCL
Összesen 1 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM110906
Első szerző:
Korenová Lilla (matematika módszertan)
Cím:
Mobil eszközök használata az egyetemi hallgatók matematika tanulásában / Korenova Lilla, Veress-Bágyi Ibolya
Dátum:
2018
ISSN:
2064-8014
Megjegyzések:
The usage of mobile devices in the student's matematics learning
Online kérdőíves felmérésben kerestük a választ arra, hogy mit csinálnak az egyetemi hallgatók, amikor a mobil eszközeiket (okostelefon és tablet) használják. Megkérdeztük őket, hogy milyen mértékben alkalmazzák, és mennyire tartják fontosnak a mobil eszközök használatát a tanulásban, azon belül a matematika tanulásban. A kérdőívet magyar és szlovák nyelven terjesztettük. A közel 800 kitöltő, - romániai, magyarországi és szlovákiai hallgató válaszaiból átfogó képet kaptunk az eszközhasználat tanulásba való beépítésének helyzetéről. Írásunkban bemutatjuk, hogy mennyire ismerik és használják a matematika tanulást segítő alkalmazásokat, hogy ilyen tekintetben van-e különbség a három ország hallgatói között és a jövőre nézve hogyan látják a mobil eszközök szerepét a matematika tanulásban. We searched for an online questionnaire survey of what university students are doing when they push their mobile devices (smartphone and tablet). We asked them how much they used and how important they consider the use of mobile devices in learning, including mathematics studying. The questionnaire was disseminated in Hungarian and Slovak. Nearly 800 students, from Romania, Hungary and Slovakia, gave a comprehensive view of the situation of incorporating tools (equipment) into learning./ On the basis of the 800 responses, we gained a comprehensive picture of the situation concerning the incorporating asset use into learning. In our paper we show how well mathematics apps are known and used, whether there is a difference between the students of the three countries and how they see the role of mobile devices in mathematics learning for the future.
Tárgyszavak:
Természettudományok
Matematika- és számítástudományok
magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
mobil eszközök
matematika tanulás
applikáció
mobile devices
mathematics learning
application
Megjelenés:
Gradus. - 5 : 2 (2018), p. 220-228. -
További szerzők:
Veress-Bágyi Ibolya (1981-) (informatikus, matematikus)
Internet cím:
Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.