Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
CCL parancs
CCL
Összesen 2 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM082221
Első szerző:
Czékmán Balázs (okleveles pedagógia szakos bölcsész)
Cím:
Az IKT-val támogatott probléma-alapú tanulás és lehetőségei az idegennyelv-tanításban / Czékmán Balázs, Szabó Fruzsina, Somfalvi Zita, Major Enikő
Dátum:
2017
ISBN:
978-963-318-665-7
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Nyelvtudományok
könyvfejezet
könyvrészlet
Megjelenés:
Digitális tanulás és tanítás / szerk. Polonyi Tünde, Abari Kálmán. - p. 69-82. -
További szerzők:
Szabó Fruzsina (1974-) (nyelvpedagógus)
Somfalvi Zita (1981-) (nyelvtanár)
Major Enikő (1977-) (nevelésszociológus, oktatáskutató)
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
2.
001-es BibID:
BIBFORM080507
Első szerző:
Czékmán Balázs (okleveles pedagógia szakos bölcsész)
Cím:
ICT-Supported Problem-Based Learning: Possibilities of Applying Problem-Based Learning from Primary School to Higher Education / Czékmán Balázs, Szabó Fruzsina, Somfalvi Zita, Maior Enikő
Dátum:
2016
ISSN:
2248-3527
Megjegyzések:
Problem Based Learning was originally created for medical students to better diagnose new illnesses; this methodology can be used in almost all the fields of education. Teachers can teach by appealing to students' natural instincts to create, and they can improve the students' performance in different disciplines. So, we can say that it is an easy way of the acquisition and integration of new knowledge. While the content and structure of PBL courses may differ, the general goals and learning objectives tend to be similar. It begins with the assumption that learning is an active, integrated, and constructive process influenced by social and contextual factors. The task of our paper is to show how Problem-Based Learning can be used from primary to university level education in teaching different subjects.
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
problem-based learning
learning approach
ICT
Megjelenés:
PedActa. - 6 : 2 (2016), p. 41-50. -
További szerzők:
Szabó Fruzsina (1974-) (nyelvpedagógus)
Somfalvi Zita (1981-) (nyelvtanár)
Maior Enikő
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.