Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
CCL parancs
CCL
Összesen 1 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM102941
Első szerző:
Mangindaan, Frenly
Cím:
Consumer preferences of offroad double cabin vehicle in Manado using ahp method (case study: Toyota Hilux, Isuzu D-Max and mitsubishi strada triton) / Frenly Mangindaan, David Paul Elia Saerang, Johan Tumiwa
Dátum:
2017
ISSN:
2303-1174
Megjegyzések:
Purpose of this study are to identify the most for customer in selecting and to determinant the most preferable double cabin car for customer in selecting off road double cabin vehicles in Manado. This study conducted in Manado City, and held at August 2016. This research use customer have experience riding or driving this three cars as the respondents which are: Toyota Hilux, Isuzu D-Max and Mitsubishi Strada Triton. The sampling design is purposive sampling with 30 respondents who has experience with Toyota Hilux, Isuzu D-Max, and Mitsubishi Strada Triton. Data analysis using analytic hierarchy process (AHP). The results using analytic hierarchy process are consumer preferences of offroad double cabin vehicle in Manado, influenced by: product quality attribute, price attribute, interior attribute, and comfort attribute. Consumer preferences of vehicles brand are: Toyota Hilux, Isuzu D-Max, as well as the Mitsubishi Strada Triton, with majority respondents are men, 31 to 40 years old, university graduate, and income between Rp 5 million to 7.5 million. The dominant factor affecting consumer preferences of double cabin vehicles in Manado is price attribute and followed by comfort attribute, interior attribute and product quality attribute. Consumer preferences towards offroad double cabin vehicles brand is Toyota Hilux. Recommendation of this research are The automotives company that distributes off road double cabin vehicle must pay attention to the findings of this study. It is important because these findings identify consumer preferences that reveal choice and have a great impact on overall performances of the company, especially in the segment of off road double-cabin vehicle
Tárgyszavak:
Társadalomtudományok
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:
Jurnal EMBA: Jurnal Riset Ekonomi, Manajemen, Bisnis dan Akuntansi. - 5 : 2 (2017), p. 2426-2436. -
További szerzők:
Saerang, David Paul Elia
Tumiwa, Johan Reineer (1986-) (SMEs Expertise)
Internet cím:
Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.