Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
CCL parancs
CCL
Összesen 4 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM080507
Első szerző:
Czékmán Balázs (okleveles pedagógia szakos bölcsész)
Cím:
ICT-Supported Problem-Based Learning: Possibilities of Applying Problem-Based Learning from Primary School to Higher Education / Czékmán Balázs, Szabó Fruzsina, Somfalvi Zita, Maior Enikő
Dátum:
2016
ISSN:
2248-3527
Megjegyzések:
Problem Based Learning was originally created for medical students to better diagnose new illnesses; this methodology can be used in almost all the fields of education. Teachers can teach by appealing to students' natural instincts to create, and they can improve the students' performance in different disciplines. So, we can say that it is an easy way of the acquisition and integration of new knowledge. While the content and structure of PBL courses may differ, the general goals and learning objectives tend to be similar. It begins with the assumption that learning is an active, integrated, and constructive process influenced by social and contextual factors. The task of our paper is to show how Problem-Based Learning can be used from primary to university level education in teaching different subjects.
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
problem-based learning
learning approach
ICT
Megjelenés:
PedActa. - 6 : 2 (2016), p. 41-50. -
További szerzők:
Szabó Fruzsina (1974-) (nyelvpedagógus)
Somfalvi Zita (1981-) (nyelvtanár)
Maior Enikő
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
2.
001-es BibID:
BIBFORM101275
Első szerző:
Szabó Fruzsina (nyelvpedagógus)
Cím:
How online teaching impacted pre-service teacher trainees and their digital awareness? / Szabó Fruzsina, Maior Enikő
Dátum:
2022
ISBN:
978 963 396 233 6
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
előadáskivonat
könyvrészlet
Megjelenés:
EL & LE : conference proceedings / ed. Enikő Maior, Aimee Pozorski, Julianna Borbély. - p. 21-28. -
További szerzők:
Maior Enikő
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
3.
001-es BibID:
BIBFORM105523
Cím:
Language Pedagogy : Hungarian Educational Research Journal Volume 10 (2020): Issue 1 (Mar 2020) / eds. Fruzsina Szabó, Enikő Maior, Harmen van Wijnen
Dátum:
2020
Megjelenés:
Budapest : Akadémiai Kiadó, 2020
ISSN:
2064-2199
Megjegyzések:
folyóiratszám szerkesztés
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
szerkesztés, szöveggondozás
könyv
További szerzők:
Szabó Fruzsina (1974-) (nyelvpedagógus)
Maior Enikő
Wijnen, Harmen van
Internet cím:
Szerző által megadott URL
Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
4.
001-es BibID:
BIBFORM100296
Cím:
Language pedagogy / eds. Fruzsina Szabó, Enikő Maior, Harmen van Wijnen
Dátum:
2020
Megjelenés:
Debrecen : Institute of English and American Studies, University of Debrecen, 2020
Terjedelem:
109 p.
Megjegyzések:
(Hungarian Educational Research Journal, 2064-2199 ; 10.)
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
szerkesztés, szöveggondozás
könyv
További szerzők:
Szabó Fruzsina (1974-) (nyelvpedagógus)
Maior Enikő
Wijnen, Harmen van
Hungarian Educational Research Journal
Internet cím:
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.