Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
CCL parancs
CCL
Összesen 3 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM097571
Első szerző:
Albert Ágnes (Biológus)
Cím:
A családi környezet és idegennyelv-tanulás Magyarországon / Albert Ágnes, Csizér Kata, Szabó Fruzsina
Dátum:
2021
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Nyelvtudományok
magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:
Modern Nyelvoktatás. - 27 : 1-2 (2021), p. 88-103. -
További szerzők:
Csizér Kata
Szabó Fruzsina (1974-) (nyelvpedagógus)
Internet cím:
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
2.
001-es BibID:
BIBFORM116843
Első szerző:
Csizér Kata
Cím:
Kitartás és érdeklődés a nyelvtanulásban: A GRIT jelenség vizsgálata angol szakos egyetemisták körében / Csizér Kata; Fekete Imre; Szabó Fruzsina; Albert Ágnes
Dátum:
2023
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
perseverance
interest
grit
curiosity
enjoyment
anxiety
boredom
Megjelenés:
Magyar Pedagógia. - 123 : 1 (2023), p. 3-17. -
További szerzők:
Fekete Imre
Szabó Fruzsina (1974-) (nyelvpedagógus)
Albert Ágnes (ELTE)
Internet cím:
Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
3.
001-es BibID:
BIBFORM095723
Első szerző:
Szabó Fruzsina (nyelvpedagógus)
Cím:
The Effects of Family Background on the Processes of Foreign Language Learning in Hungary / Fruzsina Szabó, Ágnes Albert, Kata Csizér
Dátum:
2021
Megjegyzések:
In Hungary, the academic achievement ofschoolchildren is very strongly influenced by their family background, a statement often quoted in connection with PISA surveys (Róbert, 2004). Although the effects of family background have mostly been studied in connection with key competences, it is easy to see that they are also likely to influence foreign language learning, possibly to an even greater extent (Csapó, 2001). The aim of our paper is to provide an overview of theoretical and empirical findings related to the family background of Hungarianschoolchildren on different aspects of language learning: language choice, individual differences and success in language learning. We hope to provide a meta-analysis of empirical studies and their results, however it needs to be noted that their number is relatively scarce. We would also like to inspire future studies exploring similar, under-researched topics. Research into the effects of family background is imperative, as it appears to play a pivotal role in ensuring equal opportunities in language education.
Tárgyszavak:
Bölcsészettudományok
Neveléstudományok
idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
language learning
family background
maternal education
language choice
Megjelenés:
Central European Journal of Educational Research. - 3 : 2 (2021), p. 87-97. -
További szerzők:
Albert Ágnes (ELTE)
Csizér Kata
Pályázati támogatás:
NKFIH-129149
NKFIH
Internet cím:
Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
DOI
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.