CCL

Összesen 1 találat.
#/oldal:
Részletezés:
Rendezés:

1.

001-es BibID:BIBFORM117881
Első szerző:Báró Emőke (matematika didaktikus)
Cím:Students recalling favourite math experience: How does problem- based approach promote mathematical engagement? / Báró Emőke; Kovács Zoltán; Kónya Eszter
Dátum:2024
ISBN:978-963-7031-04-5
Tárgyszavak:Természettudományok Matematika- és számítástudományok előadáskivonat
könyvrészlet
learner engagement
problem-based learning
student motivation
Megjelenés:Proceedings of the Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13) / eds. Drijvers, P., Csapodi, C., Palmér, H., Gosztonyi, K., & Kónya, E.. - p. 1400-1407. -
További szerzők:Kovács Zoltán Herendiné Kónya Eszter (1967-) (matematikus)
Internet cím:Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Rekordok letöltése1