Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
CCL parancs
CCL
Összesen 5 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM092496
Első szerző:
Sakshi, Shivam (Ph.D hallgató)
Cím:
Self help groups (SHGs): Micro finance in India / Shivam Sakshi, Károly Pető
Dátum:
2018
ISSN:
2344-1712
Tárgyszavak:
Társadalomtudományok
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:
Network Intelligence Studies. - 6 : 11 (2018), p. 43-49. -
További szerzők:
Pető Károly (1958-) (agrármérnök)
Internet cím:
Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
2.
001-es BibID:
BIBFORM092495
Első szerző:
Sakshi, Shivam (Ph.D hallgató)
Cím:
Overview of Indian fast moving consumer goods sector, focus on rural India / Shivam Sakshi, Károly Pető
Dátum:
2018
ISSN:
2286-0452
Tárgyszavak:
Társadalomtudományok
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
idegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:
Cross-Cultural Management Journal. - 20 : 1 (2018), p. 53-58. -
További szerzők:
Pető Károly (1958-) (agrármérnök)
Internet cím:
Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
3.
001-es BibID:
BIBFORM092494
Első szerző:
Sakshi, Shivam (Ph.D hallgató)
Cím:
Brand Equity In Rural Markets / Shivam Sakshi, Károly Pető
Dátum:
2017
ISSN:
1222-569X 1582-5450
Tárgyszavak:
Társadalomtudományok
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
branding
rural marketings
Megjelenés:
The Annals of the University of Oradea. Economic Sciences. - 26 : 1 (2017), p. 835-840. -
További szerzők:
Pető Károly (1958-) (agrármérnök)
Internet cím:
Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
4.
001-es BibID:
BIBFORM092493
Első szerző:
Sakshi, Shivam (Ph.D hallgató)
Cím:
Rural Employment Scheme In India : Review Of The Scheme Mahatma Gandhi National Rural Employment Guarantee Act (Mgnrega) / Shivam Sakshi, Károly Pető
Dátum:
2017
ISSN:
1222-569X 1582-5450
Tárgyszavak:
Társadalomtudományok
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
Rural India
Employment
NREGA
Unemployment
Megjelenés:
The Annals of the University of Oradea. Economic Sciences. - 26 : 2 (2017), p. 118-126. -
További szerzők:
Pető Károly (1958-) (agrármérnök)
Internet cím:
Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
5.
001-es BibID:
BIBFORM092498
Első szerző:
Sakshi, Shivam (Ph.D hallgató)
Cím:
Online apparel shopping hesitation in India / Shivam Sakshi, Károly Pető
Dátum:
2020
ISSN:
2398-9491
Megjegyzések:
Though online shopping is increasingly receiving the attention and appreciation there still are various factors which adversely affect the phenomenon of online purchases by making consumers being hesitant towards online purchase making. Shopping via internet is tremendously being practices by citizens of India, this increase in online shopping practice has been witnesses and researched and there are various reasons proved for it including the cheap internet availability across the nation to the increase in consumers' trust and acceptance towards online purchase and payments. However, on other hand online shopping is not preferred by many individuals across the nation for various reasons. This study focuses on this gap to know the basic factors which adversely affect consumer buying intention via online in apparel segment. A convenient sample of 319 students was collected and analysed employing SPSS for factor analysis and two major factors were found which adversely affect consumers' buying intention via online in apparel segment. Poor packing and fear of fake brands were found to be major variables which are the reason for the consumers' hesitation towards online shopping of apparels
Tárgyszavak:
Társadalomtudományok
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
idegen nyelvű folyóiratközlemény külföldi lapban
folyóiratcikk
Online consumer hesitation
Perceived fear
Perceived website incompetence
Megjelenés:
Economic & Working Capital Journal. - 2020 : 1-2 (2020), p. 23-27. -
További szerzők:
Pető Károly (1958-) (agrármérnök)
Internet cím:
Szerző által megadott URL
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v8.2.27
© 2023
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.