Bejelentkezés
Magyar
Toggle navigation
Tudóstér
Bejelentkezés
Magyar
Tudóstér
Keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Egyszerű keresés
Összetett keresés
CCL keresés
Böngészés
Saját polc tartalma
(
0
)
Korábbi keresések
CCL parancs
CCL
Összesen 3 találat.
#/oldal:
12
36
60
120
Rövid
Hosszú
MARC
Részletezés:
Rendezés:
Szerző növekvő
Szerző csökkenő
Cím növekvő
Cím csökkenő
Dátum növekvő
Dátum csökkenő
1.
001-es BibID:
BIBFORM077612
035-os BibID:
(WOS)000422986800003 (Scopus)85020132196
Első szerző:
Bátfai Norbert (informatikus)
Cím:
Az e-sport és a robotpszichológia közös jövője / Bátfai Norbert, Bersenszki Márió, Lukács Miklós, Besenczi Renátó, Bogacsovics Gergő, Jeszenszky Péter
Dátum:
2017
ISSN:
1587-8694
Megjegyzések:
Jelen közlemény célkitűzése egyrészt az e-sport adott vertikális területei státuszának rövid áttekintése az interdiszciplináris, tudományos kutatás szempontjából, másrészt az e-sport és a mesterséges intelligencia kutatások kapcsolatának vizsgálata, különös tekintettel a lehetséges kutatási kitörési pontok feltárására. Az eredmények a fejlesztendő Entrópia Samu című új e-sport projekt zászlaja alatt kerülnek bemutatásra. A közlemény külön kitér az egyetemi közegben alapítandó e-sport csapatokkal kapcsolatban felmerülő kérdésekre. A munka végső tézise, hogy a jövő programozása nem egyéni fejlesztőkön, hanem tömegek e-sportolásán alapszik majd.
Tárgyszavak:
Műszaki tudományok
Informatikai tudományok
magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
esport
mesterséges intelligencia
robotpszichológia
új programozási paradigma
Megjelenés:
Informacios Tarsadalom. - 16 : 4 (2017), p. 26-39. -
További szerzők:
Bersenszki Márió (1995-)
Lukács Miklós (1994-)
Besenczi Renátó (1986-) (mérnökinformatikus)
Bogacsovics Gergő (1996-) (informatikus)
Jeszenszky Péter (1975-) (programtervező matematikus)
Internet cím:
Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
2.
001-es BibID:
BIBFORM077611
035-os BibID:
(Scopus)85045730071
Első szerző:
Bátfai Norbert (informatikus)
Cím:
E-sportolók mérése / Bátfai Norbert, Bogacsovics Gergő, Paszerbovics Roland, Antal Asztrik, Czevár István, Kelemen Viktor, Besenczi Renátó
Dátum:
2018
ISSN:
1587-8694
Megjegyzések:
Jelen munkában készítjük elő azt a tanulmányt, mely hivatott lesz majd eldönteni, hogy az általunk bevezetendő mérési módszer (esport-talent-search/BrainB 5-ös sorozat) eredményes lehet-e a jövő kiemelkedő e-sportolóinak korai felismerésében, felkutatásában. A jelen előkészítésben bemutatjuk a mérés alapötletét, a mérést végző, általunk kifejlesztett nyílt forráskódú szoftvert és a mérést végző e-sport-szakértők aggregált tapasztalatait. Viszont a mért adatok statisztikai feldolgozásával, a mérési módszer és az eredmények vizsgálatával nem foglalkozunk, hanem csak néhány esetben mért, nyers adatokat villantunk fel.
Tárgyszavak:
Műszaki tudományok
Informatikai tudományok
magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
DEAC-Hackers
esport
kognitív képességek
human-computer interaction (HCI)
Megjelenés:
Információs Társadalom. - 18 : 1 (2018), p. 147-155. -
További szerzők:
Bogacsovics Gergő (1996-) (informatikus)
Paszerbovics Roland (1998-)
Antal Asztrik
Czevár István (1997-)
Kelemen Viktor (1997-)
Besenczi Renátó (1986-) (mérnökinformatikus)
Pályázati támogatás:
EFOP-3.6.3-VEKOP-16-2017-00002
EFOP
Internet cím:
Szerző által megadott URL
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
3.
001-es BibID:
BIBFORM073015
035-os BibID:
(WoS)000429439500009 (Scopus)85045743788
Első szerző:
Bátfai Norbert (informatikus)
Cím:
DEAC-Hackers: játszó hackerek, hackelő játékosok / Bátfai Norbert, Besenczi Renátó, Szabó József, Jeszenszky Péter, Buda András, Jármi László, Lovas Rita Barbara, Pál Marcell Kristóf, Bogacsovics Gergő, Tóthné Kovács Enikő
Dátum:
2018
ISSN:
1587-8694 2063-4552
Megjegyzések:
Klasszikus értelmezésben a hacker a kifinomult problémákat kifinomultan kezelni képes szakértő. Tipikusan programozó, de ugyanúgy mutathat hacker attitűdöket, lehet hacker egy művész, egy feltaláló, egy tudós vagy egy sportoló is. Ebben a cikkben azt mutatjuk be, hogyan lehet hacker egy e-sportoló játékos. A hacker természetéből fakadóan autodidakta, de a tanulási folyamat formális eszközökkel segíthető, katalizálható. A mi ilyen formális keretünk a Debreceni Egyetem Atlétikai Clubjának (DEAC) nemrégiben megalakított e-sport szakosztálya, a cikkben bemutatott DEAC-Hackers. In the classic sense of the word, a hacker is an expert who can solve sophisticated problems in a sophisticated way. In most cases, a hacker is a programmer, but hacker attitudes can be demonstrated by an artist, an inventor, a scientist or even an athlete. In this paper, we show how an esport player can be a hacker. A hacker is self-educated in nature, but his learning process can be aided with formal tools. One of our formal tools is the recently founded DEAC-Hackers, the esport department of the University of Debrecen Athletic Club, which is also introduced in this article.
Tárgyszavak:
Műszaki tudományok
Informatikai tudományok
magyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapban
folyóiratcikk
Megjelenés:
Információs Társadalom. - 18 : 1 (2018), p. 132-146. -
További szerzők:
Besenczi Renátó (1986-) (mérnökinformatikus)
Szabó József (1957-) (értékelemző, szakközgazda)
Jeszenszky Péter (1975-) (programtervező matematikus)
Buda András (1965-) (didaktikus)
Jármi László (1993-) (közgazdász)
Lovas Rita Barbara
Pál Marcell Kristóf
Bogacsovics Gergő (1996-) (informatikus)
Kovács Enikő (1988-) (műszaki menedzser)
Internet cím:
DOI
Intézményi repozitóriumban (DEA) tárolt változat
Borító:
Saját polcon:
Rekordok letöltése
1
Corvina könyvtári katalógus v10.1.21-SNAPSHOT
© 2024
Monguz kft.
Minden jog fenntartva.